Tuesday, November 11, 2008

Vic po moje :)

OK, poslušte to ;) Ko se sama sebi zdim vic, ki ga takoj uštekam :) hahah :)
Prejle sem naštimala en cd, eno zadevco, ki sem jo naredila in kos papirja, da nekaj napišem gor, da bo na roke napisano (da je bolj pristno). Vse to skupaj bom poslala kot darilo v usa in temu primerno je besedilo na tem listu v angleščini in.. Kje je tu vic?? Takoj bo ;) sej je ful kratko, sam če bom še malo tako dolgovezla, bo ratal ven un vic, ki se ful vleče, na koncu pa niti ne veš, kje je fora.. no, ne vem vi, jz bi se sigurno zgubila že na sredini, če ne že prej ;)
Torej... jaz pišem v angleščini in pišem in nato pomislim.. "hej, kaj pa pravilnost zapisa besed? hm.. bi blo fajn, da prečekiram v slovar, glede na to, da pišem na približno..".. (podrobnos: govorila sem sama s sabo v mislih) .. "Ah, sej ni treba, da gelam v slovar.. itak bom na koncu dala Check Spelling ;) "... Check Spelling na listu papirja?? :) hahaha :) Ja Ana, sej je kul ;)

7 comments:

Jasmina P. said...

Kaj je to, črni humor? :)

Ana said...

MA ti, ne vem, katere barve je :) DEjstvo je, da sem se sama sebi nasmejala in to v prvo ;)

Atrum? said...

ja itak, finta je v resnici ta: odpret moraš slovar na črki a, daš noter tisti napisan list, slovar zapreš, dodaš še jednu žlicu vegete, dobro promučkaš, odpreš slovar in vse besede so sčekirane...:D lol

Ana said...

hahahahh :)

Unknown said...

HAHAHAHAHAHA!!!!!!MA TO JE TA RAČUNALNIŠKA DOBA

Ana said...

Ja Majci :) ma Marko je pa predlagal neračunalniški recept za preverjanje zapisa besed :) hahah

Atrum? said...

Ob prvi priliki ga prijavim v patentni urad...:)))