Sunday, February 8, 2009

Šola v naravi na Krvavcu 9.2. - 13.2.



Evo, pa imam odpravo za na bordanje. Kaj pravite, bo v redu??? :) Ja ja, važno, da je čelada ;) Ups.. pa sedaj šele vidim.. si nisem dala gor rokavic.. mhm.. no, saj gre tudi brez za se slikat :)

No skratka. Čaka me šola v naravi, za katero sem se sama javila. Ja ja in to zato, da se naučim bordat. Kaj češ več. Zastonj karta za smučišče, zastonj inštruktor, zastonj za jest in za pit.. no ja, podrobnost, da bom mela za ahtat mularijo sem pa izpustila, ma to je le malenkost glede na vse pozitivne stvari, ki jih dobim ;)

Ma lahko bi res malo bolj redno kaj pisala na ta blog.....
Aja.. saj res.. no, sej nisem pozabila, ampak grem spet v Španijo. Že nekaj časa nazaj sem razmišljala o New Yorku, ma potem je za zimske počitnice le bila izžrebana Španija in sicer severni del. Tako bom šla k svoji prijateljici Jani :) in še pustno soboto bom tam preživela :) E ja.. pa še en dan sem si vzela fraj v šoli za to :) Ma daj.. kaka učitlca sem.. prav da ne vzorna. Ma ja kaj..
Brigitka.. bi si kdaj mislila, da bo tvoja cimra kdaj tolko hodila naokoli :)


Otročiči moji, jaz grem nina nana.
Se beremo kmalu ;) do takrat pa se bom jaz že naučila bordat ku če bit ;)

3 comments:

Jasmina P. said...

Zdej verjetno že uživaš... Tko da, kej čem rečt... itak je vse zastonj :)

Grega said...

Mislm ej tako izkoriščaš šolo jao jao jao he he he he he he Uživaj

Ana said...

Uživala sem res maksimalno ;)