Thursday, March 26, 2009

Šola...

Oh ja.. v tem tednu so neke čudne energije v zraku.. ne vem, ali je to samo na področju naše šole ali kaj.. V glavnem, nisem edina, ki bolj teži. Vem vsaj še za Metko, ki je tudi bolj zatežena, predvsem prve dva dni tedna.. Ja.. Včeraj sem tko natežila moj razred.. kaj čem.. v zbornici me skoz neki oblegajo, da kaj moji otroci počnejo, ja MOJI! Včasih mam filing, kot da je vseh 23 mojih. JAo, si ne predstavljam jih imet toliko doma.
Ne vem, zakaj kar enostavno neham težit.. no sej, tko na hard je bilo samo ta teden,.. sam pole se vsaj zavedajo, da mi gre zelo na živce, da se pri drugih učiteljicah tako obnašajo..
In še nečesa ne štekam.. zakaj enostavno ne neham se toliko "ukvarjat" z njimi??!! Lahko bi bila kot tiste gospe iz razredne stopnjo, ko jih itak boli, kaj otroci počnejo, ko zazvoni zvonec zadnje ure in še bolj jin nič ne briga, ker itak jih naslednje šolsko leto "oddajo" naprej. Naslednje leto me itak ne bo na šoli, tako da lahko bi res tako razmišljala.. a ne morem..
No, vsaj ne bom iemla slabe vesti, da mi je bilo vseeno zanje.

O, pomojem se bo po šoli raznesla novica, da sem noseča.. Lažna novica seveda. Zakaj? Pedagoginja me je vprašala, če je opis za izbirne predmete ok (namreč, začeli ga bodo dajatai učencem, da se vpišejo za prihodnje leto).. in ko me je to spraševala, je na uho vlekla ena naša učitlca.. in jz sem rekla tej pedagoginji.. "Meni se zdi opis ok, ma mene itak ne bo naslednje leto.. sem že govorila z ravnateljico.. če gre vse v redu seveda.." No in je bilo prav videt, kako je una skušala slišat še kako podrobnost. Sam potem sem pedagoginji namignila, da ne maram tega še razglašat.. in pomojem, ja, pomojem da je že kaka govorica, da sem noseča :) Lahjko bi jim malo pomagala in prišla v uni moji dolgi obleki iz jeansa :) hahaha :) Če si tisto dam, se primem za hrbet (trebuh itak imam :) ) in rečem, da mi vsake toliko dela slabo.. pomojem :) hahahah :)

No, sedaj pa grem in vsem želim lep lep lep dan polen sončka.. meni sveti direkt v glavo..

Aja.. meni ne dela WI-FI... :-| Vse, kar dela je modem in še za to imam en kratek kabel.. tako da, ko želim bit na netu, sedim na tleh v sobi, naslonjena na zid s pogledom direkt v balkonska vrata.. ma sej ej zanimivo.. vsaj nisem dosti časa na internetu, ker se mi res ne da tu sedet.. čepraj je zanimivo in komot :)
Sedaj pa res grem

1 comment:

Grega said...

Kdaj maš rok ha ha ha ha ha ha