Monday, May 25, 2009

Moj rojstni dan

Halo vsem! Sept sem nazaj in spet bom nekaj napisala ;) Sem v pravem razpoloženju.. koliko dosti bom napisala pa ne vem, ker imam prenosnika na nogah in pošteno pregreva.. hm, mogoče je pa ta termo efekt koristen za celulit.... :) hahah :)

Torej, v ponedeljek, 18. maja sem imela r. dan. In odla sem delat itak, kaj pa drugega,.. saj je bil ponedeljek. In jaz si lepo pripravim ene malenkosti (njami njami) za moj razred (itak, sem razrednik in jih morem mal razvajat, ker jih vsake tolko tolk natežim, tko da jih morem malo pocrtat.. vsaj za trenutek ;) ) No in prvo uro pridem v razred in se lepo pozdravimo. (nekam so bili sumljivi..) in že začnem klicat, kdo ima domačo nalogo in kdo ne in takrat potrka nekdo na vratih, potem še enrkat in en od otrok (Denis) zakriči "NAAAAPREEEEJ!" In pride notri Neli in Luka P. (oba moja... sploh nisem opazila, da ju ni v razredu.. psimo sem bila zatopljena s tistim pregledovanjem domače) ... Neli je imela v roki rožico (prav luškana je) in potem za njo pride Luka z velikim pladnjem. Waaaaaa!!!!!!! Na pladnju pa ogromen tiramisu z napisom Ana, potem je bila narisana rožica in še št. 27. HARD! No med tem, ko mi je Neli v imenu celega razreda voščila in mi predala rožico, so vsi ustali in zapeli, Maruša je med tem igrala na falvto. ... Ej, tako, kot so me ti otročiči presenetili, me še nihče ni za moj rojstni dan. HVALA VSEM!!!!

Res lep rojsni dan v službi :)

Potem ap popoldan sem padla po stopnicah.. bum bum bum se kar nisem mogla ustavit.. v bistvu je šlo tko, ku da bi se igrala.. veste tisto, ko si "skakal" oz drsel po riti po stopnicah.. no, taka varjanta.. Sam tu je sedaj rezultat viden.. ogromna modrica na riti. :-|
bo že minila ;)

No comments: