Sunday, September 7, 2008

Aaaaaa... PADALO :)

In po dolgem času nam je le uspelo :) Jeeeeeeeeeeeeeee :) Skoraj 1 leto smo čakali, da smo šli :)


NOOOOOOOOOROOOOOOOOO!!!!!!!

Ker nikoli ne moreš biti 100% na izid, je potrebno tudi kak papir podpisat :) Oporoko narediš že doma, da niti ne izgubljaš časa tam :)
O ja, to so fantje. Čim več takih. Pa kar na kolena :) to to :) Prvič me vidi, pa je že na kolenih :) Tomaž mu je ime :) Ni slab fante :) hahah :) PA v avionu se prou stiskaš :) uuu :) Pa sami tipi so skakali tisti dan, tko da so se ti majstri kar grebli, kdo bo mene dobil :) Haha :) Vsaj enkrat, da se kdo zame grebe :)

Seveda malo vaje :)

In po fuuuul fajn skoku brez strahu Ana leti leti leti :) Kamor koli se ji zdi.. in vsi, ki so jo poznali so ji rekli Ana, mala,.... :) Ah... tisto je Čebelica Maja a ne :)


In na tleh... Šeeee bi :)

Čez 2 tedna dobim dvd z mojim skokom :) Iiii.. sej sem ga že videla tam. Smo ga tam pogledali in.. se zna zgodit, da bodo mene zdej tm vrteli za reklamo :) hahah :) KEr sem tok uživala pa kričala, pa mahala itd :)

Alo, ZAKON JE BLO!!!! :) Gremo še :)

p.s. Bi kar zamenjala lok za padalo :)

No comments: