Saturday, September 20, 2008

Bowling :)

In mi pridni smo se dobili :) In začudo, Jasmina ni vozila :) Šefica se je peljala kar zadaj :)


Člani 2. ekipe :)

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Big Bojan is watching you! :)



1. ekipa
In obe ekipi skupaj.. am, sej Andreja je tudi nekje.. verjetno je v tem trenutku glih na školjki na wc-ju :) Aaaaandreeeeeejaaaaaaa... ma kaj nisi mogla počakat sekunde ;)

Končno mi je jasno! :) Kaj... Ko sem kako tako sliko videla, sem se vedno spraševala, zakaj je Brigitka vedno pokrije en del drugih??!! :) Sedaj pa, po tolkih letih :) Ja ja.. nikoli ni prepozno :) vem, zakaj :)

Ja sej, potem se pa nad otrocmi v šoli zgražate :)

Ženski del današnje ekipe in....

Še moški del ekipe..
Ma smo vedli mi, da je neki med vama :) hahah :) Sej sej, Bojči ti si kar tako vneto razlagal o unem sodelavcu z rilčkem in kako nag spi :) hahah :)

Ja.. am.. sem pozabla, da fotoaparat, ko snemaš.. am.. ja no.. sej.. pač, obrnite glavo okoli, pa bo ;)

8 comments:

Atrum? said...

Hi, I'm Johnny Knoxville, welcome to jackass.. :)))

Ana said...

hahaha :)
Ja ja :) MArjetka bi lahko dobila še službo tam pri njih :)

Marjetka said...

Sej se ne bi branla nobene službe, k sm trenutno brezposelna!
hehe
:-)

Jasmina P. said...

Ma kaj jackjass, crazy teachers so hujši :)

Zakon je blo!!!

Ana said...

Lahko bi začeli snemat in poslali videote na MTV :) hahah :)

Marjetka said...

Drgača pa pri ženski ekipi manjka moja malenkost! :-(
Anča mal si površna pri komentarjih!
Ste se kr brez mene slikal - ste me takoj skenslal.
Verjetn zato k nimam dipl. ...

hehe,
pa brez zamere
:-)

Ana said...

Ja Marjetka :) je bil lapsus... zdej mi je pa nerodno.... :| Sam kaj že čakaš.. diplomoraj, pa boš na sliki ;)

Ana said...

Marjetka, imaš pa osebni filmček :) zaigran v 1. osebi - V VOZIČKU :D