Friday, October 3, 2008

Jesolo (Venezia)

In končno, po ne vem kolikih leti sem se odpravla obiskat Andreota. Bilo je dneva 27.9.08. Ja ja.. Ana se je odpravla na pot z avtom, kjer še ni bila :) Ma si mislite :)


Aaaaa.. kolk se mi ne da pisat za 1 teden nazaj. Ja, ni kaj, se bom mogla bolj potrudit pa sproti kaj napisat, sicer gre mimo in... se nič ne napiše, niti tistega ta zabavnega :)


Evo. To je Andrea. Ta dan sem ga prou zafrkavala :) Sej.. uštimal se je kot pravi taljan :) haha :) roza majčka na modro polo majčko :) Ma sej je faca :) In.. tip zna 5 jezikov :) Sej, on je izjema, ki potrjuje pravilo, da italijani ne znajo jezikov. ;)
Tisti zajček je tam skakal po kampu in.. ko smo se približevali, se kar ni ustrašil.. Sej je videt ne :)


Pirati (pomojem kar iz Benetk.. ma ko bi tam gori bil vsaj Johnny Deep :)

In.. nisem bila ravno v Benetkah ta dan, ma sem jih od daleč nekako videla :) Evo, to je približan pogled na Benetke :)


Za konec naj povem še eno zgodbico, sicer Ana ne bi bila Ana.. :) Ko sem se vozila že proti domu, sem falila izhod na avtcesti :| Ma si mislite??? Pridem brezhibno tja in potem, ko mam za prit do Slovenije, falim izhod???!!!! :) Ja ben, če ne pa ne bi bilo zanimivo :)

No comments: