Tuesday, October 14, 2008

Sesanje..Koga ali česa?

Mislim, ma če jz nisem talent, pol ne vem, kdo je. :) In Ana pridna in oh in sploh delavna in urejena (no, ta zadnje se trudim po svojih najboljših močeh) :) se je danes spravla v čistko stanovanja in.. Sesamo in sesamo in ja.... jah, ta sesalc.. kaj čem, na mesto praha, sem posesala še trak za lase in ngavico :| hahahha :) Sama sebi sem se smejala :) In pametna jaz, najprej odprem vrečko in ugotovim, da bo več škode kot koristi, tako da sem preizkusila svoje sposobnosti z dvema čopičema. :) In sej, je kar šlo.. ampak dogodivščin s sesalcem še ni bilo konec ;)


Namreč sesam naprej z novim navkom: Vedno najprej dej v koš vse nogavice, ki so na tleh in šele nato sesaj. In jaz vsa nasmejana še od prej se premaknem in dodam uni tulc gor, da bom sesala kako pajčevino in malo preveče sem se premaknila in.. kr... skoraj zvrnila lončnico in hkrati, ko sem jo lovila je v cev sesalca zašla še zavesa :) V tistem trenutku nisem več vedela, kaj naj rešujem.. lončnico ali zaveso?? :) hahah :) ODločila sem se za lončnico in potem je šlo vse lepo po maslu oziroma po prahu :) hahaha :)

Skratka, navk zgodbe je: Najprej vse v pranje, šele nato sesaj ;)

5 comments:

Jasmina P. said...

Vaja dela mojstra :)

Atrum? said...

ja... ma isto lahko reče človek za una dva majstra od "A je to" :))

Ana said...

hahahah :)

Grega said...

Talent he he he he

Ana said...

Tako ne zna vsak ;)