Friday, June 26, 2009

Acquasplash 25 junij 09

Ja, morali bit it v vodni park v Lignano, ma je bilo bolj slabo vreme, zato smo malo spremenili plane. In sicer.. najprej smo se okrepčali s čvapi in potem šli na bowling.


Hm.. na začetku sem dajala sam nule :-| Ma v tolažbo mi je lahko to, da je Marko bil še slabši za kako piko :) haha :) ma ja ja, on ima vedno tisti izgovor, da je imel mononukleozo. Pomojem bo uporabljal ta izgovor še čez 5 let :)
MA da ne boste mislili.. v drugi rundi sem se popravila in sem bila prava beštja ;) In sem kar lepo vodla ;) Marko je pa še kar naprej lahko uporabljal svoj znameniti razlog, zakaj ni tako dober ;) JA ja, je že ok, sej štekam Markec, da ne znaš igrat :)


In potem, smo dobili fenomenalno idejo, da bi šli malo avtke stestirat na autoškontro. Ko smo mi končali se furat, je postala tista ploščad spet tko prazna, kot je bila pred našim prihodom.



... In potem na koncu smo šli v Portorož, kjer je bil koncert od Mercury bend. Ma dej,.. ful so dori.. pojejo komade od Queenov in pevec, če ne bi blo za tistih 20 kg preveč, bi bil cel Freddy ;) Glas ima pa fuuuul podoben.


Aja, to pej morem napisat... To je bil en italijanski bend in oni lepo po zadnje komadu We will rock you dajo gor italijansko himno?! HALO?!? na naš praznik ti oni dajo himno? Ma tudi če ne bi bilo praznika.. ma kaj ma veze italijanska himna???!!!! Ma prou TULJANI!


No, bom dala zraven video, če rata ;)

No comments: