Wednesday, June 10, 2009

Jana je tu

Hey Hey Hey!

Jana je prišla že prejšnji četrtek, torej je tu že 1 teden in bo tu do sobote. Slike se tudi že nabirajo, ma večinoma na fotoaparatu od Jane in.. pismo.. nimamo kabla tu, niti grafična ne gre v mojga prenosnika.. ti šment šmentast! Tako da.. bo najprej tekst in ko mi bo dostavila še slike, na bilo kateri način (možno, da mi bo cd poslala preko goloba iz Španije v Slovenijo), bom potem še kako sliko objavila.

V glavnem, včeraj sem bila v šopingu z njo in.. jeee :) Imam nove kose :) waaa!!! ma jaz prav rabim eno tako, kot je Jana, da gre z mano kupavat cunje.

Da na kratko malo napiše,kaj se je v tem tednu dogajalo. V petek smo imele velike plane, da bova šle ven, vse pa, kar smo naredile je to, da je Jana prišla k meni in.. debatirale, debatirale, debatirale in... zaspale... ja, nič žura. V soboto sva se potem dobili tudi tako, za it ven in da ne povem, koliko časa sva testirali cunje, kaj bova oblekli.. aaa.... in dogovorjene smo bile za it v Lj, na koncu sva pa pristali v Kromberku pri merkator centru pri Gorici. In končno se psravimo ven.. aja.. to morme prou napisat. Jaz sem si dala pete.. ja ja :) Ana si je dala pete :) in to une čevlje, ki sem jih enrkat objavila na blogu https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjnJ5Y6n8ADAReKcK0NBu4E7yB9qz5_h9tWIyAnmVA4fvIx6yG6di_LsyscTjwJFEkljdcpIIr7S8Lp4EcX8eSoYnKb7fN58e33oS96v68sq-QzlkLtnsZmlztpaOLiIFPW8_s0NteybW2D/s1600-h/copy_IMG_4907.jpg
In plesale puhno puhno :) Ma kaj ko se je odprla luč tam že ob 4h... ma smos e odločile, da gremo nadaljevat "žurat" k meni domov :) In tako smo bile budne dolgo v noč do jutra ;)

Potem sva en dan bili v Sistjani, pa sprehodi.. um.. a res? Se ne spomne sprehoda, ma ben.. kar se spomnem je pogovor, pogovor, pogovor :) No, očitno je res to, da morem pisat sproti :)

Komaj čakam, da dobim slike :)

No comments: