Thursday, November 5, 2009

Miami and beyond

:) Kaj to pomeni? To pomeni to, da še dobro, da sem doma res naredila zavarovanje. Ekstra za turiste. V nedeljo je bil namreč v moji sobi v hostlu na obisku zdravnik. No no, nič ni bilo še tako hudega, da se ne bi mogla sama premaknit do zdravnika, ampak tu je tako organizirano, da pridejo oni do tebe. Namreč.. vnetje mehurja.. in ja, zdravnik je prišel, določil diagnozo. Ful je bil prijazen. :) Ma kar je meni tu smešno.. ma je itak druga kultura, Miami pa sploh itak ni ZDA.. zdravnik me je nazival sweaty in danes sem nila princess :) In ko je prvič prišel zdravnik do mene je Justin glih bil tudi to v sobi in ko je zdravnik šel, je mni dal roko (tako kot se tudi mi rokujemo), z Justinom pa sta se "udarla" s pestmi, tko ku naredijo američani :) hahah :) Z zdravnikom :)
Ma v glavnem so danes testi pokazali, da je moje vnetje boljše in da bom oh in sploh super duper zelo kmalu. Sicer ne da mi kej fali preveč.. v nedeljo sem spala skoraj cel dan, ponedeljek pol dneva.. drugače sem fajn.

Ej, vam povem, da je prou fajn dobit zdravnika na dom. :)

3 comments:

Atrum? said...

Ti se samo pozdravi pa bo :)

Ana said...

Sej veš, da se bom.. sem že pou zdrava :) Sej, danes sem jedla tko dore piškotke in še pežo sem naredila.. spet 40 dolarjev.. ma kej ka sadje in zelenjava to stane ful... :-| Ma ben :)

Atrum? said...

Samo da ne jes spet M&Msov, da se ti ne bo razsirila X in Z os :P