Tuesday, October 27, 2009

Ponovno v živlaski vrt in ŠE VEČ

Ker imajo tukaj posebne akcije (sigurno imajo take reči tudi drugje in pri nas), smo šli v naslednjih 5ih dneh od prejšnjega obiska živalskega vrta za samo 5 dolarjev spet noter. In tokrat smo šli malo bolj zgodaj in seveda smo se tudi prepričali, kdaj gre ta zaden avtobus ;)

Tako da smo si pogledali kak show več in.. evo tega s papigami. No ja, pokazali so še kako drugo žival, ma ta glavna atrakcija je bila debata s papigami. Ena je celo pela Happy Birthday :)


Gepard


In na koncu, če si želel, si lahko dal donacijo. Papiga je primla denar in dala v lonček.


Ma si perdstavljate imet tako težo na sebi in bit priflikani na zemljo??!! :-|
In ko je vročina??!! Preden se premakneš iz sonca v senco, se senca med tem časom že premakne. :)


In seveda, zakaj ne bi šla hranit žirafe :)



Uuuu, kaka ritka
Uuuu, kaka ritkica
:)


A opazi kdo tisto kamelo tam zadaj?? A ji ne nekaj manjka? :)


In še ta zadnje hranjenje.. pelikani
hm.. tudi, ko sem si umila roke z milom, so mi "dišale" po ribah o.O


A nista lepa skupaj?


Da bi bil obisk v živalskem vrtu bolj poceni, sem med sprehajanjem našla 5 dolarjev in tako lepo nahranla vse živalce :)


In kot se spodobi, sem "dobila" "presenečenje"
On reče: Danes gremo nekam.
In jaz: Kam pa?
On pa: Presenečenje
In jaz: ok, ne bom spraševala. Samo povej, kako naj se oblečem.
On: Dress nice

In jaz ullalala :) Pogledam cunje, poberem ven eno novo črno oblekco (uno iz unega dneva), črne čevlje in vsa lepa jaz pripravljena, na vsaj kak kino in večerjo in.. hodimo in že se mi je zdelo sumljivo, ker smo se potikali proti razstaviščnemu centru in.. MA NE!!!! Avto sejem!!!! Uffa!!! In še nek mali sejem. Ma ja, je bila vsaj rdeča preproga :) In ko sem hodila po njej z Justinom. on oblečen v črno in jaz tudi, sem se počutila kot (zaradi rdečega tephia), kot bi bila na podelitvi oskarjev. .. Fantje, preden presenetite vaše prijateljice, drage, punce, žene in ne vem še koga, prej jih vprašajte, če si mogoče res tako grozno želijo it na avto sejem ;)

Ma če ne druzga, sem vidla original avto BATMOBILE :)


Mislim, a si upa kdo oporekat, da ne bi bila za na rdečo preprogo?? :)

2 comments:

Sabina said...

Ana, ful si seksi tako oblečena na tem motorju,... :))))

Ana said...

O Sabi, hvala hvala :)