Tuesday, February 9, 2010

Costa Rica

Ola Ola
V ponedeljek sem prispela v San Jose, Costa Rica (8.2.2010) in z Majčo smo šle najprej na en sprehodek in naredile par slik. Ta tu ta prva je samo za vzorc ;)


San Jose zgleda tako mesto, polno kaosa in nekako moreš prou pazit, ko stopiš na cesto.. nekako je na lastno odgovornost. Ne dobesedno, ampak vozniki niso ravno zelo pozorni na pešce na cesti.


Večerni prigrizek (papaja). V ozadju se vidi malo hostla. Zunaj ima bazen, palmice, une mreže, ki jih ponavadi privežeš na 2 drevesi, mizice in stole.. Skratka, mega! :)


In po pogovoru, sva se z majo odločili, da greva na organizirani izlet in sicer.. najprej so nas pobrali in to naj bi okrog 6h. Najprej smo šli v plantažo kave. Da vam povem, da ima Costa Rica eno izmed najbujših kafet na svetu. Celo jaz sem ga probala, seveda s cukrom in mlekom. Ampak sem ga probala ;)



Kafetke pobirajo na roke, ker kar je dobro je samo tisto ta rdeče. Se pravi ta zelene in ta temne kuglce niso dobre. Če to pobirajo skupaj z rdečimi, kvaliteta kave ni več tako dobra.


Sušenenje na soncu zunaj (zadnja faza predelave kave)


Te plantaže so na gričkih in po določenem času, so se mi ti grički začeli zdeti zelo znani in domači in.. kaj sem ugtovila.. da je kot v Goriških Brdih, le da namesto trt tu rase kafe. :)

Na plantaži kave so vedno vsajene tudi banane - razlog.. odganjanje žuželk stran od kave. - temu bi strokovno rekli - preusmerjanje pozornosti.

Po ogledu plantaže smo šli na vulkan Poas. Ta ima drugi največji krater na svetu in največji delujoči k rater na svetu. Ampak.. po 10h se spusti megla in ne vidiš neč v krater.



KEr smo prišli tja po 10h, je megla že bila v kraterju in.. to, kar je na sliki, je takrat, ko se je megla kao že malo dvigovala.. uffa, pa tko sem si želela videt krater.. :) imam pa kamenčke in košček magme :)

Za tem smo šli v nek park, ka prou ne vem več, kako se kliče.


To, da imam tukanota, je bila moja želja že od nevem kdaj.. sedaj je želja uresničena ;)



Rojstvo metuljčka


Rojstvo metulja


Kolibri




Taki vozek je tipičen tu in to, da vprežejo volove, ni nič kaj tako kej preveč staromodnega tu.


Monkey tail se imenuje ta rastlina, ki spominja na drevo in praprot. Ta reč je prehistorijska, tako da lahko bi rekli, da ko se te rastline rasle in bile še "mlade", so dinozavri hodili naokoli.


In kar neki.. tipi so žonglirali sredi ceste.. najprej mi je bilo wa, potem pa, ker sem videla, da to nji posebnost..ni bilo več tako fascinantno.

Danes sva z Majo srečili mojega prijatelja, s katerim se pogovarjam približno 2 leti že po netu. In je blo prav fajn se spoznat še v živo. Namreč on je iz San Joseja.

ČEz nekaj časa (jutri oz že kar danes), odrinemo na pot v Puerto Viejo (še vedno Costa Rica). To je na jugo vzhodu in.. tu red mano je ananas, lepo narezan. In.. ej, tako sladkega pa še ne.. prou peče po ustah in olupek je bil prav zelen. Njami to sadje tu :)

No comments: