Tuesday, February 2, 2010

Tukaj

Kot sem napsiala na FBju, so se moji plani spremenili. Večinoma je bila sprememba zaradi dejstva, da sem se raje pozdravila v zda (čerpav ni bilo nič hudega), kot pa šla tako na pol na tiste otoke, kjer je zdravstvo tako, kot je. Tako.. Dominikanska in Puerto Rico kdaj drugič. Bo že prišel čas tudi za to spet.

Tako da jaz sem še kar v Miamiju in dejmo rečt, da poznam ta predel že kar dobro. En dan smo se odpravli na magic comedy predstavo in je blo prou fajn. Triki so bili res fajn, pa še cel show je bil. Imeli so plesalke, muzika, vici.. skratka, prav res vredno. Tu je ena simbolična slika, ko tip lebdi. Kako to naredijo.. mhm.. nimam pojma..


Eden izmed razlogov, zakaj nič ne pišem na blog je zato, ker se mi zdi, da nimam kej novega pisat o Miamiju. Tako da.. no ja, prejšnji vikend smo se odpravili na Paint Ball :) Jeej .. jaz vsa navdušena pridem tja, gremo se takoj streljat in jaz sem takoj dobila v prvih 3 igrah 2 šusa direkt v glavo in.. kar nekam sem zgubila upanje in zaupanje v to igro in sem bila kar v šoku.. po 4 dneh me še vedno boli na glavi. Na vsaki strani imam buško.. :-\ in zares boli.. sedaj malo manj, ampak upam, da bo čez kak dan šlo vse mimo. No, ko smo bili še na "igrišču" sem se ful skrivala, ker res nisemt ela dobit še ene kugle v glavo in.. šli smo igrat 1 na 1.. jaz geldam in gledam in sploh nisem opazla, da je moj soigralec prišel čisto do mene in se ulegel na tla ins amo čakal, da pokukam ven.. in tako sem spet dobila barvo.. tokrat v nogo in.. sedaj imam 2 mega modrici tam! Ufff.. Takrat mi je res začelo kipeti in sem si res začela mislit, da ta igra pa zares ni zame in da sem se zmotila, ko sem bila vedno vsa navdušena nad paintballom. Potem pa gremo probat na pravo gozdnato "igrišče" in.. o, evo, to je zame. Plazila sem se po tleh, itak bla skori vsa od blata, streljala in tudi končno tudi njega ustrelila nazaj :) in bila res v igri. Odločila sem se, da ne bom kukala samo z glavo, ampak da bom kar ustala in če me če kdo ustrelit in če me ima kdo v mirci, naj me raje v rit al trebuh, kot pa v glavo.. tako sem se kar cela kazala in začudo, je kar delovalo, ker me nihče ni ustrelil :)


Obleko smo tam dobili, tko da sem se lahko res mirne duše valjala po blatu v gozdu :)


Eden izmed naslenjdih dni smo se odpravili z busom proti polaži nekam bolj daleč (plažo imam sicer 2 minuti stran peš) .. zvečer.. Na busu sta bila 2 starejša.. gospa in gospod in on je njo povabil na sendvič.. rekel je.. Lahko bi šla kaj pojest po tem, ko končava na pokopališču. :) Očitno je bilo videt, da sta oba vdovca. Zanimivo, kako se prostor dobivanja spremeni :) "po tem, ko opravimo s pokopališčem, gremo jest" :) ... čez nekaj časa smo prišli do tiste plaže, kjer je bilo združenje in nekako fesival bobnarjev, ma ne unih bobnov, ku jih imajo v bendih, ampak unih afriškev (ja vem.. nimam pojma, kako se jim reče). Ma kar vem je to, da so imeli tudi đembe in diđejridu. (prosim, če kdo ve, kako se to napiše, dejti mi napisat v komentar). In Ful je blo fajn tam.. Divji ritem bobnov, plasalci z ognjem, požiralci ognja.. vse to na plaži brez dodatne osvetljave. Luna je bila skoraj polna.. Lep in enkraten občutek... itak moj fotoaparat je bil v sobi v kufru.. tako da ni slik o tem. .. Nekako me je ta event spominjal na flower power :)

Bliža se super bowl. Ja prou tisti super b., o katerem američani radi govorijo in končno tudi jaz vem, kaj je to. Pač zasdnja tekam v ameriškem nogometu. In to bo baje v nedeljo in zgelda, da mi bo celo ratalo, to videt. Tu so cele žurke že 2 tedna prej zaradi te tekme. Letos je ta zadnja tu v Miamiju in hoteli in hostli so to izkoristili iz že 2 tedna pred tekmo nabili cene.. čemu.. hm.. 2 tedna prej?! Ma ok, naj jim bom.. še vedno je bolj poceni, ku da bi bil kje v Evropi.

Tako.. v ponedeljek letim v Costa Rico :)

1 comment:

Grega said...

Sis za paint ball bi meni rekla pa bi te jaz treniral :). Drugače je pa bolje air soft je bolj realisticno vse skupaj :). Uzivaj ga pa ti pišem mail.