Monday, May 24, 2010

Dokazno gradivo

Evo, pa še dokaz, da sem res imela rojstni dan. Kot sem že napisala v prejšnjem postu.. no, se ne bom preveč ponavljala, tako da bodo tu več ali manj le slike s komentarji ;)

Šli smo ven v bar Las Brisas. Tam je bilo tko toplo!! Je itak namreč tropsko podnebje in sedaj, ko je deževna doba, še FUL vlage. No ben.. na sredini sem jaz, desno je Alexandra (sej ne vem, kako se točno napiše, prebere se Alehandra), zadaj se vidi Rasta, ki mu je baje ime Alfredo, ma ga vsi kličejo Rasta, spredaj je Judy - ona vedno pripomne, da je French Canadian. Baje je ful razlika.. bu.. zame je Kanada pač Kanada o ja in čisto levo je en Kanadčan.

Judy med dvema odličnima plesalcema ;) Zadaj Jefry in spredaj Lester. Joj.. jaz si nisem m ogla zapomnit tega imena.. ma je trajalo nekaj dni, preden sem si zapomnila.. in ko sem ugotovila, da lahko naredim asociacijo na LESTEV, sem si dobila sistem v glavi. Torej.. najprej vidim sliko lestve, potem se spomnem, kako se reče po slovensko, in nato zamenjam v z r. Enostavno ne :)

Ma kej nisem v stilu z drevesom? :) Ma čakte malo.. ma poglejte moje super sandale za $15 iz Paname. Jih nosim celo več kot tevice :)

O ja.. škoda, ker nimam kake slike od podnevi. Torej ta Jefri ima avto, ma je brez šip spredaj in tiste dve sprednji.. pač jih ni. Če pada dež, te friša in imaš bazen. Ma si mislite, avto z bazenom! Mislim, nima to vsak! in še odlična klima :) hahah :) No, ta najbližja "črpalka" (pri enemu doma, ki ima bencin v kanticah) z bencinom. Kako zlijše.. po domače ;)


Na kolcu metle (ma kako se reče tisti palci, na kateri je pripopana metla?

In ko se gre kam, se gre na štop.. tako zgelda najboljša možna varianta, ko ti gringoti (beri državljani ZDA) ustavijo. Boljše klime kot te je ni :) Pick up track :)


In Doly.. ta kuža živi z Judy, ma ni njena, ona jo samo "varva" in ta pupica se rada crta in vedno se vrže tako na hrbet, kar pomeni.. "Crtaj me!"


U, morem prav napisat.. baje da se moja slovenščina slabša in da včasih nima smisla, ko kaj napišem. Verjamem, včasih prevajam direktno ali iz angleščine ali iz španščine v slovenščino - to je pogost pojav, ko si v tuji državi in ne govoriš svojega jezika skoraj nikoli. In.. Marko mi je dal primer stavka (ga nisem jaz napisala.. je njegov primer, da ne bo slučajno kdo mislil, da je že tako hudo z mano..) ..
mogoče da bi samo ne ampak da
je kar neki ta stavek ne? .. ben, jaz ne pišem še tako slabo, je tako da ne??

No comments: