Friday, August 13, 2010

Obiskala me je Jill

Pa naj sedaj kdo reče, da je Gorica daleč al pa Ljubljana!! ;)

Ko sem prvič bila v zda, sem svojih zadnjih 5 dni preživela v NYC, kjer sem spoznala zabavno in zanimivo osebo, Jill iz Škotske. Ker je bila čisto blizu Slovenije, na Dunaju, sva se zmenili in prišla je k meni na obisk. Ha! Kolk zanimivo ne :) Folk je tu predaleč, če se more peljat npr iz Ljubljane do Gorice. Bom malo provokativno napisala, sej ne velja za vse. Sej večina, ki jih ta blog bere, ne spada v to kategorijo .. ampak.. začelo se mi je dogajat (od kar sem doma), da mi kolegi rečejo, da je Gorica predaleč za njih, ampak da naj jaz kar pridem do njih na obisk, ker sem že tako in tako sedaj vajena biti na poti. Ma halo!? Že res, da sem prepotovala kar en lep kos zemljice (tolk pa spet ne), ampak to še ni razlog, da bom jz zdej letala iz enega konca Sloveniji na drug, ker je meni to kratka razdalja, drugim pa dolga. .. Kakorkoli, ni to namen tega posta, tako da..

Dan preden je Jill prišla, sem se lotila delat zastavco :) Grega in Špela sta mi dala eno staro rjuho, ker je tko in tko bila za odpis in evo, Ana je ponoči ustavrjala :)

Jaz pridna pridna pridem v cajtu v Ljubljano in čakam Jill na železniški, nje pa od nikjer. Vlak je že zdavnaj prišel in dobim klic :) Jeej, Jill me kliče in mi pove, da čaka pri wcjih. OK, jaz grem k wcjem in nje od nikjer.. hm, jo kličem parkrat nazaj in vedno nedosegljivo (no, toliko v vednost, ker jaz nisem vedla.. če kličeš na tujo št. in ima ta nedosegljivo, plačaš glih toliko, kot če bi se ti javila na telefon.. tako sem si jaz nabila 13€. Fajn ne.. ben, ma smo se vsaj nekaj naučili :) ) In nato sem pomislila, kje so še wcji in žarnica je zagorela :) Jill je bla na drugem koncu železniške, tam na Vilharjevi :) Prišla sem v podhod in evo njo tam, ki fila telefon :) Takrat sem razprla mojo zastavco :) In velik velik objem!!! Kolk lepo jo je bilo spet videt!!! Z njo nisva bili samo tako takrat kolegici, ampak na vezi sva bili ves ta čas.. skozi..

Potem pa sva se šli malo turista po Ljubljani :) Počutila sem se turistka tudi jaz in prodajalci na stojnicah so tudi z mano govorili angleško :) kolk zabavno :)

Sprehodili sva se čez Tivoli in šli tam mimo name, kjer so snemali eno reklamo. Tam mi je en stric (zaposlen.. niti ne stric, bolj mladenko :) ) dal telefonsko št. za se it slikat, za bit v bazi, pa mogoče bom komu všeč za kako reklamo in bo kak dinček padel. Bom kar izkoristila in prašala sedaj.. a bi se šel kdo z mano slikat? Je vse zastonj, pa še mogoče dobiš kako delo. Je kdo za?


Ker sem bila prava turistka, sem si mogla kupit spominek. Prva reč, ki sem si jo kupila, od kar sem prišla domov in zares ni bila nujno potrebna :) ta barvana ogrlica. Sicer ne kupujem prav nič. V kake trgovine s cunjami sploh ne hodim, edino, kar sem si nabavla je to, kar si nisem v zda.. za pohodništvo in mogoče bom še kak dober ruzak nabavla.. sicer pa kake cunje.. ne ne ne!




Po tem, ko sva se lepo najedli tortic .. itak v zvezdi :) sva šli na Bled :) Super lepo vreme in prvič v življenju, da sem šla na otoček z barkico.. pač vedno sem veslala al pa je kdo drug veslala, ma sedaj sem bila pa prav na uni, ka te oni peljejo :) Kak luksuz.







Po končanem obisku na Bledu, sva se dobili še z Gregotom in Špelo in potem šli na večerjo v Cantino Mexicano. Kolk je blo dobro. Potem pa via v Gorico.

Naslednji dan je že morala nazaj, da bi lahko ujela avion. Poskusili smo, če bi se dalo karto brez dodatnih stroškov premaknit, ampak ni šlo. Kakorkoli, ful mi je bilo lepo, da me je prišla obiskat, pa čeprav le za en dan pa tudi to mi je veliko pomenilo, da ji ni bilo preveč daleč prit do Ljubljane.

Hvala ti, za obisk. ;)

1 comment:

Tomaž said...

Oi ... no ko boš mela še kakšno takšno gostjo na obisku sporoč .. szi veseljem zrihtam obisk našega prekrasnega podzemlja ...

Ja tam pa tam mal preberem blog .. supr supr ..