Wednesday, August 4, 2010

Preberi in se zamisli!

ko sem bila v Vancouver-ju, sem spoznala (preko couchsurfinga) eno čudovito osebo. Ime mu je Vince. Ko je bil še dojenček, je v Kambodži zbolel za otroško paralizo. Nikoli v svojem življenju ni hodil.. na vozičku je, ampak.. On mi je pokazal cel Vancouver. Ima neverjetno življenjsko moč za počet karkoli. Ukvarja se s športom (ne vem kolkimi), doma ima psičko brez ene nogice, ki je tako živahna in tako skače naokoli, da niti ne opaziš, da ima tri nogice. Na para-olimpijskih igrah je dobil zlato medaljo! Hokej! In danes ima na facebooku napisano...

"When I see people taking an elevator one floor because they're too lazy to take the stairs or even the escalator, I can't help but think what a waste of a good pair of legs."

2 comments:

Jasmina P. said...

Osnovne stvari, preproste stvari ... pa tako radi prevečkrat kompliciramo tam, kjer nam je najmanj treba ... Hvala, da si nas spomnila na to s svojim zapisom.

Ana said...

Hvala Vince-ju, izjemni osebi, polni življenjske energije.
Že večkrat mi je dal misliti.. Upam, da bo kdaj prišel mimo Slovenije in da ga bo imel še kdo od vas, mojih prijateljev, možnost spoznat. Res bi se lahko zgledovali po njem.