Wednesday, March 30, 2011

Zadnji šolski dan

Kot rečejo v Matrix-u.. "Every thing has a beggining and has an end." .. tako je prišel tudi konec mojega šolskega leta. Upam pa, da je to le konec šolskega leta in da bo potem enkrat tudi začetek novega :)

Malo imam zadržkov pri pisanju, ker vem, da so sigurno kakšno moji otročki, ki sedaj to berejo.. pa kaj? A pišem kaj slabega? Niti ne, a ne :)

ČE napišem na kratko.. Včeraj so me vsi presenetili. Sodelavke in otroci, pa tudi če so učenci like-li (lajkali) na FB-ju, da "Suzuki" gre :) Sej to spada zraven a :)
Najprej sodelavke.. kaktus, čokolada, matematična igra - hm.. pomojem da bom rabla pomoč, kako se je sploh lotit :) Potem pa v učilnici... Ta najmlajši, ki jih učim.. 6. r in 7. r... Sej ne vem, če bi ospisovala, ker bi verjetno ene stvari izgubile svojo lepoto.. ampak.. Ena smešna stvar, ki so mi jo podarili je bela majica, na katero so se učnci iz tega razreda podpisali in.. no, to je spredaj.. zadaj je pa na veliko napisano SUZUKI :) hahaha :) A zakaj suzuki? Ja ne, ne vozim suzukita ne.. pač moj primek je krkšn je in nekako je potem ven nastalo Suzuki. Pa pesem... mislim... in še vse ostalo.. Ma če to niso lepi spomini, za jih nest s sabo..

Lepo mi je, da smo se imeli fajn, da smo se tudi nasmejali :) se pohecali :) in da matematika ni bila tisti velik bau bau. Še vedno sem polna vtisov, ki jih ne morem tu napisat, ker se enostavno ne da.

Slike obstajajo.. sam.. mhm.. so na mojmu telefonu.. in nimam ta pravga kabla, da bi ga utaknla v telefon.. ma ku lahko prodajajo telefon in da ti ne dajo kabla zraven?! Ben.. važno, da so slikce. ;) Pridejo ob priliki ;)


Na splošno, over all.. na tej šoli sem se imela SUPER! Hvala vsem, tudi tistim posameznikom (bolje rečeno, tistemu enemu, ki mi je mal težlil :) ).. ma tudi ta je fajn, pač so v takih letih in prav nobenemu nisem zamerila.. kako bi le.. sej sem tudi jaz bila neki časa nazaj pubertetnica ;)


Vsem želim srečo, pa ne samo v šoli ;)

in da bi sreča ter nasmeh vedno hodila z vami ;)

4 comments:

Jaka Stergar said...

huala učitlca
jaka s.

Ana said...

;)

Jasmina P. said...

Iiii, ku lepo. Zapis popolnoma upravičuje naslov tvojega bloga. Anči, uživaj še naprej ;)

zajcek15@gmail.com said...
This comment has been removed by the author.