Friday, April 1, 2011

Na obisku

Kdo? Jaz?
Ma ne!! :) Jaz sem dobila obisk. Prišel je Real iz NY. In.. vse se je začelo s čakanjem na letališču.. Priletel je na Ronke in.. jaz sem bila tam točno in itak sem šla pogledat, če je avion iz Munchna že pristal. In je.. in tudi vse so že prišli ven.. počakala sem še malo, naredila en krog po letališču a njega ni bilo od nikjer. Hm... Sem si rekla.. "Ma sem prou vedla.. garant je letel z Alitalio in sigurno so bile kakšne spremembe z leti." Tako sem šla na informacije prašat, kdaj so naslednji leti iz Munchna in.. OMG.. (jaz sem bila tam za tistega ob 10.25 zjutraj.. uni stric je pa rekel, da je naslednji ob 10.25 zvečer) Tako sem si mislila, da sem mogoče jaz falila.. da sem mislila, da bo priletel zjutraj, a v resnici bo zvečer. In tako sem še malo čekirala okoli, šla na parkrini in potem domov na kar dobim klic, da kje sem in da kako to, da me še ni na letališču.. Halo?! Pa sej sem bla!! In to točno!! In.. sem se vrnila in :) Jao Jao :) let sploh ni bil iz Munchna, ampak iz Rima. In to let ni bil ob 10.25 temveč skoraj pol ure kasneje in vse, kar sem imela prav je bilo to, da je letel z Alitalio. Tako sva se končno dobila in jaz sem mu pokazala lsitek od parkirnega mesta od prej, da sem pokazala, da nisem v bistvu zamudila ;)

Tako sem v četrtek potem skuhala tipično slovensko jed - tenstan krompir, repa in klobase ;) Njami :)  Ta dan smo bili večinoma tu po Goriškem..  in potem, petek. Jaz se lepo zbudim, grem malo na net, čajček, toast.. uživam, nakar se zbudi Real, pride v kuhnjo, kjer sem jz bila in.. začne delat sklece. Dobro, to sem vedla, da telovadi vsako jutro.. ok.. ma to ni 30 sklecev.. ampak 200 al 300.. sej sem pozabla.. Ma dobro, pač če mu paše.. je tako :) Boste rekli, kaj ma to veze z mano? Hm.. ja, jz n ič hudega sluteč sem mislila, da bom lahko moj čajček v miru spila, ma ne! Sem se mogla lotit delat sklece še jaz. Uffa... najprej 10, potem 9, potem 8 itd.. dokler vsota ni bila 50! Halo! V mojem življenju sem v istem dnevu naredila samo 10 sklecev! ZDej pa 50!!  No.. sej jih nisem mogla več sama delat.. v bistvu me je že vlekel za trebuh gor.. in potem.. trebušnjaki! Joj! Ko sem začela, sem si mislila.. ah, itak, sej je kul, trebušnjaki so mi itak mala malca.. ja ja, ma ne po 50-ih sklecih.. komaj sem se dvigovala. In potem.. ?? Potem sva šla do šole, kjer sem prej delala tu v Gorici po en papir zame ... Uuuu.. ma morem povedat.. videt vse "moje" otroke, kako so zrasli.. joj... kolk so veliki :) Jih je bilo kar lepo videt!! ... in potem potem potem??? E ja, potem pa še pol urce tečt! No sej, to mi je pašalo.. aaa....Se vidi ne, da tip dela v vojski.

Po vsej tej telovadbi smo potem počasi šli proti Ljubljani.. in jz.. od vsega musklfibra v rokah zaradi sklecev sem si komaj narisala čto na očeh (make up).

V Lj je blo lušno.. mislim, da še nikoli nisem tako čutla mojih mišic :)
Pa potem zaslužena večerja!! :) V mehiški!! njami!!! fajitas s tortiljami!! njam njam njam :)

Danes, sobota, je scenarij isti.. jz sem na prenosniku v kuhnji, ob sebi imam čaj in.. že vidim, kako bom potem delala sklece :) sam.. je ena razlika od včeraj.. roke, prsne mišice, trebušne.. musklfibr!!!!!    :) Ma paše :) Sem dobila kar voljo, da bi nazaj malo bolj na hard telovadla ;) Bomo vidli, kako bom danes pridna.. hm.. ku da bom imela kakšno izbiro potem, ko se zbudi :)


Lep vikend vsem ;)

2 comments:

Unknown said...

Uživaj vikend s tem tvojim vojačkom ;) * Lp Bianka

Ana said...

Bianka, dejte se ve moje masažerke kar prpravt, ker bom v ponedeljek rabla masažo od vsega tega musklfibra! :)