Tuesday, June 24, 2008

Kamp

Kolikor sem opazila, sem tista, ki najmanj obvlada jezik. :) Tako da ni lahko, sam če pomislim, da se kdaj pa kdaj anglež pa američan med seboj ne razumeta, mi je lažje :) Ja ja, si morete mislit. Američan ne razume angleža hahahah :)
So pa ful prijazni. Danes so me predstavli na nekem sestanku. "Ana je prišla včeraj, je iz Slovenije, Evropa in bo učila streljat z lokom. Doma je bila 5x državna prvakinja." Zaradi tega sem nekako postala "popularna". No ja :) Vsake toliko me kdo vpraša, "A res? Kolk kul." :)
No sej, z mano so ful prijazni vsi, ker pač vidijo, da mi ni najbolj izi z angleščino. Am.. sam kaj ko vsako stvar razumem na pol... bo že :)

Hrana:
z kosilo imašla lahko tudi sendivš?!! Mhm.. pa solata je :) pa sadje :) Am.. sam tu ni krožnikov. Imaš pladne z udolbinami. Hja :) Kar neki :) Tako da ješ iz pladnjev :) Itak ponfri, pohano, toasti,... :) Ma če bo šlo tako naprej, bom shujšala, ker si več al manj (vsaj danes), vzmamem večinoma solato.
Kar sem v usa, jem samo iz plastike ali pa iz stiropora.

Aja, sem pozabila povedat. V kampu je veliko psov :)
Pa kak dan bom šla malo v akcijo zjutraj, pa kaj poslikala, že ka čez dan imamo same neke sestanke in ne vem kaj. Pa da bi vsaj vse razumela :) Ka vse razumem na pol. :)

Okolje
Ja, danes smo imeli nekega predavatelja, ki je prišel govorit o tem, zakaj je ok, da se uporablja varčne žarnice. In kot primer je dal Evropo :) Haha, kolk zabavno :) Je rekel, da je pri nas elektrika dražja in nafta tudi in da zato skozi zapiramo luči in ugašamo avtomobile.
Ti Američani pa so se začeli ukvarjat s tem problemom šele zdej?! Pa da ne govorimo o topli gredi. Jaz sem imela filing, kot da ti mladi ljudje (to niso otroci, ampk taki, kot jaz), o tem ne vejo kaj preveč. Čudno a ne.
Ločavanje odpadkov.. zgleda, da tudio tem ne vedo kaj preveč. In potem pravijo, da smo mi nerazvit svet :) Hahahah ja ja, seveda :)

No comments: