Wednesday, June 25, 2008

Sex, drugs and alcohol :)














(Na sliki: NY (pogled iz avtobusa), plaža, ki je kake 3 minute peš stran od mene.)







Ja no, sej ne da ima naslov kaj veze. :) Edina stvar, ki je prišla v poštev, je alkohol :)
USA: 2.45
SLO: 7.45

Pravkar sem prišla iz plaže. Malo sem zaspana, ma moram napisat na blog, če ne jutri ne bom.

Klapa se je odločila, da grejo v trgovino kupit alkohol in čike. Pač.. haha, tu američani so pri 20-ih taki, kot naši najstniki v 1. letniku srednje šoli.. grebi alkohol in čike :) ja ja :) Naši so bolj napredni. haha
No, potem ko so prišli iz te znamenite trgovine in v kamp pritihotapili, kar se ne sme, so še mene prišli poklicat in tako smo okrog 22h šli na plažo. ... mimogrede, sem niti 5 minut peš stran od morja ;) Tam smo se priklopi še eni skupini, tako da naj je bilo teh, ki smo staff v kampu, okrog 20. Nabavli so svašta, ma če bi to Slovenci nabavljali, bi bilo za par ljudi ;) ja ja ;) No in Alexis je nabavila tudi vodko - čisto in uganite uganite, kaj je Ana pila? Vodka ali piva? ja, kaj druzga kot vodko. Sam da ne boste mislili, da sem pile ne vem kolko. Glih tolko sem pila po malem, da je angleščina kar tekla. Imela sem cele debate, pa razumela sem skoraj vse. :) Magic vodka :) haha ... Z Alexis smo imele cele debate. To je punca iz LA, ja ja, prav iz Los Angelesa, ki je mešanka... tako sama pravi. Je pol črnka in pol latinskega rodu. Zanimivo je s takimi ljudmi govoriti o diskriminaciji.. ma to je druga zgodba. .. V kampu je miljon Dev-ov, tako da jih je bilo nekaj tudi tam na plaži. Eden izmed njih.. jaz nisem mogla verjet, je bil popolnoma drunk (pijan) od 3 malih pločevink piv :| Le kako mu je to uspelo. Tip je celo padel... ? Tath's just amazing. Ampak to še ni vse :) Treba je bilo pogruntat, kaj bomo naredile z vodko, ki je ostala. V kamp jo je prepovedano nosit.. tako da.. hm.. škoda jo je bilo zlit stran, zato smo zgruntale eno pametno in poleg neke lesene "kocke" (ne vem, kaj je tisto.. mogoče bom ob belem dnevu ugotovila, kaj je tisto) zakopale flaško vodke v mivko :) Jao.. še nikoli nisem naredila kaj takega. :) Zakopat flašo za naslednji dan :) jao jao :) .. A je že kdo kaj takega naredil? :)

No comments: