Saturday, June 28, 2008

lic-lic-lic-lick me like a lollypop




:)
Ta komad je bil na radiu, med tem ko smo se vozili proti trgovinam :) Jap, Let's go shopping :) Mislim, da je bilo prvič v mojem življenju, da so v neki trgovini imeli več hlač, ki so mi šle na rit :) JA ja, torej, če je še katera taka kot jaz, ki pri nas ne dobi nič, naj gre v šoping v zda ;) V avtu nas je bilo 6.. jp.. zadaj smo se stiskali v štirih. Ozko...
BTW danes je bil za vse fraj dan - jutri namreč pridejo otroci, tako da je konec "lepega in mirnega" življenja v kampu.
Za tem, ko smo vse nakupili (jaz samo eno majčko :| ) smo šči do trgovine, kjer imajo alkohol :) Ha, to je pa cela zabava :) Res so striktni pri temu. Ma ok... :) Zabavno je, ker sem itak med starejšimi in tudi med tistimi, ki so "polnoletni" za alkohol. Torej, če nisi 21, lahko alkohol gledaš samo od daleč :) No in tako smo se peljali naprej z muziko na ves glas :) vse do plaže na oceanu. Owh, That's fuckin' nice so rekli, ko so videli plažo. Jaz sem si mislila isto, samo brez fuckin' :) Plaža je taka, da padeš dol. Edino ena čudna stvar je bila.. megla.. še nikoli nisem vidla meglo nad morjem. Itak surferji :) Na tej isti plaži nas je bila velika večina teh, ki delamo v kampu in vsi smo bili na kupu. Ful dober filing.. res.. Vsi skupaj .. ogromno ljudi.. spet kot v filmu. Eni so debatirali, eni si podajali žogo, frizbi,... Amazing :) Tudi sama pri sebi se počutim kul, verjetno zaradi tega, ker vedno bolj razumem, kar se govori in vedno bolj znam povedat, kar želim. Še vedno pa sem na stopnji MHM :) Pobrala sem nekaj kamenčkov iz vode - from the ocean. To poletje bo res tako, kot ga še ni bilo.
It's fuckin' crazy :)

Ko smo šli mimo Hyannisa (kjer smo bili po trgovinah) nas je v studio za tatoo prešinila misel, da bi si lahko naredile pierc v jeziku. :) Najprej pa bomo šle vprašat v našo kuhinjo, če je možno, da bi nam 1 teden kuhali juho. In če rečejo ja, bomo po vsej verjetnosti šle to naredit. :) Bomo vidli :)

Za večerjo smo šle 4 babe ven :) Potem pa šlihtat te hiške (jutri pridejo otroci). Da je bilo lepše, smo "vrtele" videospote, med katerimi spet :) Lollypop :) Like it :)

Danes je bil an amazing day man :)

1 comment:

koncutka said...

oj stra, lepo, da sezabavap, mi pa delamo namesto tebe. Ko si odhajala nisi zaključila dnevnike za IP, tako , da sem ponaredila tvoj podpis in ga zaključila namesto tebe. Prav tako sem se vpoisala namesto tebe v dnevnik za podaljšano. Se vidi, da si bila na drugi strani sveta z mislimi in nisi utegnila pisati klanf.
Le skrbi za svbojo prehrano, jaz sem namreč na Nizozemskem prav užiuvala v tipičnem Nizozemskem kosilu. Panin na tri različne načineČ punka, sir ali zelenjava. Dosati imam paninov do konca meseca. Oj pardon, meseca je danes konec.

Stara lepo se imej in nas obveščaj o vsem. Glej koliko popiješ. še bolj pa kako se potem obnašaš. Da nam ne boš delala sramote in pobruhala cele Amerike.

Drži se, otroke pa kar na kratko.
Pozdravček preko Apl Andreja