Sunday, July 22, 2012

Ko cakas na let, imas neskoncno casa za pisanje...


O laa. Končno. Kako lep oblutek je, da se mi nikamor ne mudi in da me nihče ne čaka,
sploh pa, da nimam celega seznama pred sabo, kaj morem naredit, kaj kupit itd... Kje sem?
Trenutno na letališču Heathrow (London). Ura je 11.50, tu sem že nekaj časa in.. moj let je
šele ob 15.30. Wa! Najprej mi je težilo, da bo tolko lufta med leti, ma zdej mi prav paše. ..
Mhm.. že par dni se mi neki mašijo uhca, ma tko, kot so se mi danes.. pismo, sem tu v nekem
ogromnem prostoru, kjer je N (beri neskončno) ljudi in.. ma jz ne slišim nič. Kot bi imela
čepe v ušesih.. samo nekam vse šumi in tko nekako »wa bla bla wa« je slišat. Ma, bo že šlo
mimo.

Ah.. vem, že dolgo časa nisem pisala in vsakič, ko kaj napišem sem, rečem, da bom bolj
pogosto pisala... Ja vem.. to se ne zgodi, ampak.. Mi res ne znese... ko se dam v »blogovsko«
pozo (fotelj v sobi in noge v luft), zakinkam. Ne rata.. ja, se bom mogla malo bolj časovno
zorganizirat ali pa je enostavno samo to, da dan ima tudi zame samo 24 ur. .. ben daj, da
ne bom cele dizertacije spet napisala za uvod v post, bom kar začela z drugo temo. Ja, kaj
drugega kot SALSA. Kot že večkrat omenjeno, mi dogaja na polno. Žurka tu, žurka tam, tako
da v enem tedno umam za seboj kar nekaj preplesanih in prešejkanih ur in še nikoli mi ni blo
tko fajn. Mislim, da mi je še boljše, kot pa bit v Miamiju :)

ja ja.. celo v Novi Gorici sem plesala ;)

In... ker ne smem zamudit preveč plesov, sem se prejšnji petek odpravila v Lj, kam drugam
kot na salso v sem-a. Zračunala sem, kdaj naj štartam, da pridem ravno za prav na ples in...
Huston, we have a problem! Ja.. še dobro da ni bilo z mano kaj narobe.. namreč, pred nami
na avtocesti je gorel kamion in.. Ana je zato stala v koloni 3 ure. E ja, 3 ure. Ma kaj čmo..
je že blo tko namenjeno ne, kaj naj rečem druzga. Ma.. tisti, ki me dobro poznate, veste, da
imam v torbici vsaj 2 pol literski flaši, ko grem kam.. in .. ja, jz sem to pila in.. hm.. 3 ure
je dolga doba, če piješ ku špunja. Tako da... tema, neskončna kolona avtov pred mano, za
mano, ob moji desni sami kamjoni, na leti pa avti na nasproti vozečem pasu.. Joj! Kam lulat?!
Ja.. en cajt sem še neki ustrajala, kao, da sej bomo hmali iz kolone.. potem pa.. pogledam
naprej in nič nisem videla, kaj dogaja pred avtom za mano, prav tako ne, kaj dogaja za mano..
Tako da sem sklepala, da če se jaz dam pred mojim saxotom (avto pred mano je bil 2 m pred
mano), da seno strani kamion z odprto šipo.. ma še dobro, da je bil malo bolj naprej in ne
s tisto odprto šipo glih tam, kjer sem jaz čepela.. in.. jah kaj.. počep, hlače dol in pišššššš...
Ma ni telo bit konca!!!! Bolj kot hočeš naredit na hitro, bolj teče in teče in teče in včasih se
prav vprašam, kolk drži tam moj mehur. .. ma, sem se prav oddahnila :) Potem pa.. čez nekaj
časa, pa je le uspelo se premaknit in.. v Lj sem prispela ob 1h. Ja, v bistvu sem šla skori samo
prespat v Lj.. ma, 1 urco pa je le uspelo plesat.

Naslednje jutro me je čakal relax v Sistiani, nedelja fraj nekako in ponedeljek... Skupaj z
Jasmino sva šli na turo via Koper do Andrejče. Babe, super je blo ;) in moremo res ponovit ;)
Jasmina je imela fotkiča.. tko da jz nimam slike za dokaz.. Jasmina, a mi pošlješ prosim...?
Babjemu popoldnevu je sledila spet Sistiana. Ma tokrat by night. Ok ja vem, sem že
dolgočasna.. spet latino muzika :) in še animacija od ene »tete« Barbare de Cuba.. ma, če
kdo šejka, potem je to ona ;) Muving do 3h zjutraj in potem via domov.. No daj, ne bom zdej
pisala vse detajle vseh dni,... ma sredo pa morem malo omenit. Koncert Buena Vista social
club! Zbirat smo se začeli pred vhodom. Nekaj jih je vejretno bilo že notri, nekaj jih je prišlo
kasneje. Na začetku smo tudi plesali, še posebej na muziko, ki jo je vrtel Panchito in potem
predskupina! Ma, ti so bli dobri ej!

Predskupina.. samo 3.. ampak energija za 10!

en del Almovcov (Alma Eslovena.. skupina, kjer plesemo)

Znamenita ga. Omara, prva dama skupine Buona Vista social club

Skoraj kot pepelka, je malo po polnoči odbila ura za it, tudi če zabava še ni bila končana
in.. via v Gorico.. Ker imam taktiko nespanja pred leti čez ocean, da čim prej padem notri
zaradi časovne razlike, sem tudi tokrat rogovilila po stanovanju.. ma se moram prow pohvlait!
Stanovanje je spucano in pospravljeno! :) Hm, morem it večkrat tako na krajšo pot, da vsaj
ložim vse na svoje mesto :)

Ben daj, to pisanje postaja že kar dolgo, zato bom zaključila počasi. Kukr koli, te 3 tedne bom
pogosteje pisala, ker imam očitno več časa, ko pohajam izven Slo ;)

No comments: