Monday, August 13, 2012

Še kar Florida


V sredo sem začutila, da sem imela dovolj časa zase in.. že v kuhinji v hostlu sem začela malo več komunicirati. Prvi, ki sem ga bolj spoznala, je bil Andreas. Še z dvema fantoma je kuhal kosilo.. ma ku je dišalo... bi prou z veseljem zamenjala mojo solato s pomidorom, kumaro in tuno.. ma ben.. Proti večeru, kot je navada v hostlu, so se vsi več al manj zbirali v skupnem prostoru in se menili, kam it ven.




Promotor je vabil ne vem več kam.. ma jaz nisem bila za tja, tko da smo se potem zmenili, da gremo v Mango plesat.. na ocean drive. Tam kelnarji in kelnarce tudi nastopajo.. na šanku, odrčku.. ma dobro.. ženske so dobre.. ma mene to ne ravno zanima.. tipi pa.. mamma mia! ...


Dobro.. uni z brado ni bil glih po mojih okusih.. ma uni s pajčevino... še enkrat.. mamma mia! :)

 O... ma tolko nisem pej že dolgo cajta plesala!!! Tko sem se mela fajn tam, da smo se potem vrnili tja še 2x.


Na sliki je pol sveta glede narodnosti :) Slovenia, Argentina, Uruguay, UK, France, Australia, Colombia. Glede držav se prav da nismo podvajali :) Bolj kot je mešano, bolje je in točno ti, ki so na sliki, so mi bili super družba! Res. Sem sigurna, da bom z nekaterimi ostala v kontaktu in da se bom še kdaj kej vidla s kom od teh.



Ooooo.. Eden izmed najboljših plesalcev tam, je bil Andreas. Marija... Salsa, merengue.. bachata niti ne.. tko da sem ga jaz to učila, ma če ne.. zna plesat.. le ena podrobnost je tu..


A kdo kej opazi? Ja.. je namreč več kot eno glavo manjši od mene..  tko da.. dokler se nisem navadla na višino.. :) prou zabavno je blo in mislim, da prav zaradi plesa z njim, so mi ratale na nogah močnejše mišice, ker sem bla večkrat s pokrčenimi kolenami :) Cel fitnes za plesat.. še posebej kak regeton :) .. eee.. tu so delale mišice.
.. Je bil pa cel šou.. na začetku so »ta malega« vsi tko malo čudno gledali.. potem pa so prav gledali z veseljem, kako je plesal in nas babe vrtel v salsi :) š malo in bi hmali dobili pogodbo za delat v baru :)

.. spat smo šli enkrat ob 7h zjutraj.. zbudila sem se okrog 10h in ko sem šla tja v loby (skupni plac) so vsi že bli tam :) Ej.. kot da nihče ni mogel več spat.. in.. na hitro smo se zmenili in šli na plažo.. spet ta velika skupina. .. škoda, da nisem slikala kej tam pri morju še.. ma kar je, je :) je pa spomin v glavi.





In potem, da bomo zdravi in jedli pravo hrano, smo se odločili, da bomo kuhali. Tokrat ne cela skupina, ampak samo v 4. Akcija!




Zvečer pa.. ja, ne mormo it glih spat in da ne bomo hoidli skozi v Mangota, smo rekli, da zaupamo promotorju, plačamo 10$ in gremo nekam, kejr bo žur.. ma.. ko smo prišli tja.. gužva, da se nisi mogu premikat.. o plasanju si lahko samo sanjal.. potem še dejstvo, da na Floridi lahko kadijo v baru, če se pač ne je notri.. agrh..... uffa... kar neki no.. v glavnem, po 5 minutah smo se odločili, da gremo na gvišno.. v mangota. Na poti smo se ustavili v burgerkingu na smutiju. In takrat pride mimo nek folk in maha na oknu.. Andy gre ven in vidim, da daje zapestnico enemu tipu (dokaz, da je bil žur plačan .. za it v uni klub od prej). Ko sem še jaz prišla ven, me je en žical, da naj mu dam zapestnico.. ma kaj bom dajala.. ma kdo ga je pej poznal tega tipa.. in sem mu rekla, dej 5$ in ti jo dam.. on prvo da ne in še naprej neki poskušal in.. potem je le popustil in sva naredila menjavo.. vsaj 5$ sem dobila nazaj za tisti šit od žura... No.. potem v Mangotu je blo itak super.. in.. naslednji dan, sem pa le vidla, da je tisti tip, ki me je žical zazapestnico, v bistvu bil iz hostla. :) In takrat, ko sem ga vidla, sem mu rekla.. »Oh.. now I know you.« :)  Ma, on se je mel fajn tam, meni pa je blo super, da sem dobila nekaj dinčkov nazaj za žur, na katerem nisem bla nanka 10 min.

Ooooooo.... in v petek.. pool party!!! Ma kaj morem še kej posebej povedat? Super je blo!





Na tem pool partyiju, je Facundo srečal tipa, ki ga je spoznal v NYc v eni slabi situaciji. Namreč.. tip v modri majčki je en dan malo preveč spil in na ulici (zvečer) začel malo »težit« eni punci.. takrat je prišel tip te punce in ga je udaril. Tip je padel na tla, z glavo v pločnik.. razbil si je zob (za novga zapravil tam 400 dolarjev) in bil cel v modricah po obrazu... ko je mimo šel Facundo, ga je videl ležat na tleh. Pobral ga je in ga nesel v njegov hotel al hostel. .. in na ta dan žura sta se tam po naključju spet srečala in itak slikala in izmenjala fb. Jaz sem pa unega v modri majčki prav vprašala za dovoljenje, če lahko to štorjo na kratko napišem na blog. In itak, je privolil.



Na bazenu je blo super. Ko sem pospala tiste pol urce in se spočila, sem bla tudi jaz pripravljena malo densat :) Itak, krilce gor, da ni preveč treslo in shake it baby.. ma muzika je počasi postajala tiha in tako smo mi počasi odšli. Ker je bla moja majčka mokra in ker smo hodili po ocean drive, sem bila jaz zgoraj kar v kopalkah. Ja, tko ku v filmih, ko kaže Miami beach in vsi hodijo po cesti v kopalkah.. mah.. to se zares glih ne dogaja.. ma ben...



Ko smo hodili, smo pred seboj zagledali množico ljudi.. Andy je izjavil, da je verjetno karneval... jaz sem dala smao eno obrv gor.. mojo levo.. potem pa, ko smo prihajali vse bliže, smo videli, da je bila nesreča.. motorist se je zabil v avto... sedej je na pločniku in ustnica mu je visela.. ne bom šla preveč v detajle... potem so prišli gasilci in reševalci.. no, nisem tela glih fotkat, ma sem vseeno, da dam lahko sem na blog..



Tij je imel čelado na pol na glavi.. tko,da mu nič ni pomagalo in če bi imel čelado na glavi, bi tista ustnica verjetno še vedno bila na mestu... sklepam, da ni šel prav hitro, ker se po Ocean drive ne da vozit hitro in gre ves promet nasploh počasi.. tko da... čelado na glavo in pamet v roke.

... šli smomimo Versacejeve vile in potem še slikca pred urco..



.. potem pa končno v hostlu in.. vsi leni.. nobenmu se ni dalo kuhat.. edino jaz in Pere sva bla lačna in.. ker nisem mogla čakat, sem v naprej neki ppojedla..  Pere je pej pol skuhal rajž. Jz sem vzela mojo čotolo (plastična posoda), dala noter rajž, malo zelenjave in si shranla za kasneje, za pred odhodom na letališče.. ki je imel za bit med 3.30 in 4 ponoči... ja, po žuru paša nekej pojest.

E ja.. tudi ta noč je bla sleepless :) kako pa drugače.. :) Tako da je rajžek res pašal, ko sem prišla nazaj.
Ko sem prišla nazaj, so vsi naši, ki so še ostali v hostlu, bili v loby, da me pozdravijo. Kolk lepo ej! To smo se res nekako navezali drug na drugega in res upam, da se še kej srečamo.. enkrat, kjerkoli.


In.. kombič je popiskal in čas je bil, da grem... kar ne bi šla in bi kar podaljšala še za 2 dni. Prav zares.. ali pa za 1.. če bi prej bolje splanirala ta moj Canada-USA oddih, bi lahko letela iz Miamija domov.. ma tko, je blo treba it nazaj v NYC za 1 dan.. Boga jaz a ne :) No sej, ne da mi je v NYc blo slabo :)





Ooooo.. da ne pozabim.. te naše fante sem peljala tudi v galerijo Romera Britta. Obožujem njegove umetnine!







No comments: