Sunday, August 5, 2012

.. prepisujem zapis iz moje bukvice...

Owki, spet v siti situaciji.. no, mogoče ne ravno isti, podobni.. spet army dogodek.. tokrat ni bil rojstni dan, ampak srečanje skupine, ki ko gre na trening ali na misijo, gre skupaj. 45 jih je bilo prisotnih, 30 v Afganistanu... vozili smo se ene 2 uri izven NYc.. v en kraj, ki ga ne znam niti napisat.. še dobro, da sem prepisala ime.. Poughkeepsie City.. Ah.. vsi se med sabo poznajo, vsi so v vojski, familje med sabo.. Ma ja.. vse oči name.. ah :) še dobro, da je vsaj malo sonca bilo, da sem imela očala.. hm.. sej tudi ko se je skrilo, sem jih imela :) mah, na začetku sem si želela, da bi bila tako temna, da ne bi nihče videl, v katero smer gledam.. ma.. ker je vse v glavi, je tudi to šlo mimo :) ma res :) ha.. sam še nekaj sem tam opazila.. namreč.. je bilo opazit, da nisem bila edina, ki ni poznala vseh..še en par takih je bilo.. in vse ostale so bile na iphonu, ipad.. jaz pa.. pre-ipad.... ja, moja bukvica na čisto avtentične papirčke :) bi rada jz vidla, katera od njih še sploh zna pisat s kemikom na list papirja :)

Pogled iz višjega na prizorišče

in potem sem itak, ker se ne morem vzdržat tega.. šla plezat tja gor.. na žalost, ni moje slikce..



En teden nazaj sem prišla sem.. v NY.. dolga pot.. malo spanja, pisanja dnevnika.. ukvarjanja z uradnimi osebami na meji USA-Canada.. ma.. vse se je izšlo dobro. Na Penn station me je prišel iskar Real in.. za dobrodošlico, se je ulilo.. ma tko je padal dež.. uffa sem si mislila.. pa ne glih zdej, ko bom jz tu v ny...
Jaz sem počakala zunaj pod streho, med tem ko je Real šel po avto..


In itak.. kot naročeno.. že so bili super debeli ljudje okrog, ki so sam hodili za hrano in imeli kokakolo v roki. Ja.. a je videt, kak trebuh ima uni tip? . kako mu že rečejo američani takim debelim... ki imajo trebuh ogromen in neke nogice ven... mmm.. kako že.. ah.. se bom že spomnila. .. v glavnem.. me je minila takoj volja po tem, da bi jedla tisto fino hrano, ki jo dobiš na ulici. ... še dobro..

Preden smo prišli na Long Island (moje domovanje za 1 teden), sva šla v trgovino po sadje, jogurt in še par reči.. za vsak slučaj, da bom jaz za cel teden jedla zdravo. Ah.. to je to ...  je treba pazit tu, če ne se takoj napihneš..
Avto, ki bi ga lahko vozila, če bi želela.. tisti bel ;) in moj domek za en teden - hiška na sredini... mansardno stanovanje.. beri - obupno vroče povsod, razen v sobi, kjer je bila klima.

Ta prvi večer je bil kul.. najprej sem šla do Dragane.. že eno leto se nisva videli!!! ja, me2 se videvava enkrat na leto v NY.. tako je :) potem pa ven v Copa Gabana na latino muziko. Ej.. ti američani.. ma zakaj je treba imet 10 stopinj v zaprtih prostorih.


Moje prijateljice tu.. Jadranka na levi in Dragana na desni.


Jadranka je super punca s ful talenti in veliko volje do dela in ustvarjanja najrazličnejših reči. Dragana je zlata punca, vesela, odprta, ki ne sodi drugih ljudi.  In.. kjer je delala Jadranka so imeli najboljšo pito z jabolki in orehi!! mmm!!! Celo en dan za tem, ko je Dragana že šla na njen road trip, sem jaz šla spet tja, kjer je delala J in.., glej ga zlomka.. čeprav je pupa končala delat tam, je bila tam ravno takrat,ko sem jaz prišla na tortico :)

Najboljša pica (koščki) v mestu. Joe's pizza. Morete it probat, če boste tu.. V glavnem.. greste na podzemno in greste ven na W4 in ko pridete ven iz podzemne, greš samo mimo Theatre proti parkiču in ravno na ovinkiču.. evo, tam je ;) Celo znani ljudje pridejo tja na košček pice. Tako ima lastnik (na levi strani) na steni slike z znanimi ljudmi. Jaz sem jim pa tkoj povedala, da vsakič, ko sem v NY, pridem tja na pico ;) in.. če se mi bo dalo, bom mogoče celo sprintala slikco in jim poslala.


Ooo.. Novi stavbi raseta namesto twin towers ;) .. tu je ena izmed njiju v izgradnji.


Ta bot sem odkrila novi predel.. Jamaica bay, Queens. Plaža.. dolga, kot pri Coney island. Ko sem prišla tja, sem itak šla na plažo hodit.


In.. ker sem slikala, je en, ki je lovil, kar rekel, da zdej, ko toliko slikarim naokoli, da je prav ljubosumen, kjer njega ne slikam in evo.. je že poziral in evo.. slika slika... 


Kar nekaj časa sme hodila po plaži in nikjer nobenega. Hm.. mi je blo malo čudno.. ma.. bejži vedet s temi američani.. mogoče se jim pač ni dalo hodit po plaži.. ma.. ne.. je bil razlog tudi za to! In kar naenkrat nekdo piska in....


Hm.. plaža je bila zaščiteno obmnočje in kazen, če si bil na plaži, je 1000 dolarjev. Ma.. ker me je itak slišal po naglasu, da sem od nekje drugje, tako da mi je pač samo razložil, da se ne sme tam hodit,ker tja hodi tisti ptiček iz Bahamov odlagat jajca in da je v nevarnosti, da bo izginil (pismo.. sej ne vem niti, kako se zdej to reče po slovensko, ker razmišljam v angleščini).
No evo, pa smo se naučili nekaj novega.

A se kdo spomne, kaj je to??? Aaa?? Jaz ja, sem se pa le nekaj naučila v Montrealu ;)

Ok,.. nimam inspiracije več za pisat.. ura je pozna in.. jutri grem v Miami.. za malo manj kot en teden in v nedeljo bom spet nazaj, da potem v ponedeljek grem od tu proti domu. Imam kar en tak čuden filing, da grem stran od tu.. mogoče zato, ker napoved za Miami kaže dež za vse dni.. uffa.. Mah, bo že.. NY mi je ful všeč in... vsa ta raznolikost mi je ful všeč in ravno to kdaj pogrešam na uni strani, doma.

Če bo res dež, bo kaj več pisala ;)

1 comment:

Jasmina P. said...

Šele sedaj sem videla zapis. Super! Vedno popestriš dan ;)
Drugač pa ... uni stric s fotko od ptička - ki mu verjetno grozi izumrtje ;) ... ma je isti ku Morgan Freeman :)