Tuesday, March 9, 2010

Manuel Antonio, Costa Rica

Dolgo nazaj, ko sem se nekako po pomoti vpisala na netlog, sem spoznala enega kostaricana. Njega smo tudi z Majo spoznale v zivo in ker Ana kao kdaj tudi ustvarja (po vecini doma), sem se spravla risat ma prou na hitro na hitro eno cestitko za Luisa (tako je ime temu prjatlu), barve so taksne, karsne so, ker je takrat igrala glih rege muzika in mi je na misel prihajala samo jamajka kolors :)

Risala sem v hostlu in hkrati spoznala se eno zensko iz Pariza. Starejsa gospa, kirada potuje in vidi razlicne stavri in ki presenetljivo govori anglescino in ne z unim hard francoskim naglasom. Potem sva en dan sli skupaj po San Joseju, ker se je ona namrec vsakic z nova zgubila.. tako sem ji ponudila, da naj gre z mano, da malo vidi okoli in da se vsaj ne bo zgubila :)

Zvecer smo sli neki spit, da smo nazdravili r. dan in obvezno sme morala probat nek njihov alkohol, ki se ga pije kot tekilo. Fantje so kar malo gledali, ko sem ruknla dol 2 stamperla.. ma ne vem no, pri nas se kar zdrzi tako malo dozico :) in itak mi nic ni blo, ku samo to, da mi je malo grlo in poziralnik razkuzlo :) Ma uffff.. se ne spomnem, kako se ta pijaca klice, ma disi ku snopc :-/ In tak so me navadli nekaj besed, brez katerih ne morem.. sam kej, ka so boljmoske besede.. :)

No, potem pa za vikend Manuel Antonio, kraj, ki sva ga planirali z Majo, da ga obisceva, ampak ni zneslo. ..

Preden smo prisli v Manuel A. smo se peljali cez en most, kjer so v reki lezali krokodili, kot bi bili razstavljeni.. Hm, si ne predstavljam reci svojim otrokom.. "Bodite pozorni na krokodile, ko se greste igrat.".. Kaj recemo mi v Sloveniji otrokom, ko se grejo ven igrat, ce se sploh grejo?? "Pazi, da ne pades." ??

No, ko smo prisli do Manuela, mi je celjust hmali padla dol. Res je plaza cudovita in da ne govorimo o plazi, ki je v nacionalnem parku... O ja, temu se rece Plaza! Pa tam, ko smo hodili, so eni truisti gledali v luft in potem sem se jaz pokukala in videla ... (glej sliko, ce kaj vidis..)


.. videla, kako se je lenivec premikal :) Ma kolk so te zvalke lusne :) Ti lenivcki ti :)

In potem via plza in se kopat.. uuu jaaaa, kira plaza, kira voda, mivka, opice, sonce, razgled.. kaj se lahko dodam??


Ob plazi so opice in prou zicarijo za rano in ker sem imela nekaj olupkov papaje, od koder se je se dalo kej pobrat 2mesa", sem jim malo dala za papcat.. sicer pa, ce jim ne das za jest, si same vzamejo. Ko gres v vodo, one lepo pridejo iz drevesa dol prou tko previdno in grejo v torbo in ti vzamejo vrecko in hitro na drevo precekirat, kaj je v vrecki :) hahah :)


Te opice se klicejo kapucinke in so prou lusne :) Ko jim das nekaj za jest, najprej povohajo, da vidijo, kaj jim sploh dajes. .. Jaz sem jo primla za rokco in jo pobozala :) je kot, da bi prijel za rokco otroka :)


Se ena plaza v parku

Ma sej se nisem tolk zredila ne??? :)


oooooo... soncni zahodi so tu prav posebni.. sonce zgleda drugacno, svetloba je drugacna.. mozno zato, ker smo blize ekvatorju in je drugacen kot.. mhm.. ne vem..

O, hmali bi pozabla.. ko smo bili na plazi, smo nase vredne reci dali v vrecko in zakopali v mivko. Potem, po enem cajtu namakanja v vodi, smo sli ven v senco in.. pocasi pocasi je ena igvana samec se pritihotapila do nas in zakaj?? imeli smo stiroporasto skatlo z narezanim sadjem in ocitno je papaja in banana tako disala, da je igvana prisla zraven in cacela jest.. Bila je 20 cm stran od nasih glav. Potem smo rekli "hvala" in igvana je sla v taki sprint in an drevo, da je blo prou hard. In potem cez kakih 15 minut spet... :) Ma kaj, ko je bil fotoaparat v mivki :-/ in tako nimam tega dokumentiranega..

Kakorkoli, splaca se it do Manuelota ;)

Zdej pa mogoce grem ta vikend na eno plazo, kjer bom v upanju videla kako zelvo plazit po plazi in potem via Panama, po vsej verjetnosti.

No comments: