Monday, March 29, 2010

Malo za nazaj, malo za nazaj

Tako smo spet tukaj, za računalnikom, da malo napišem. Nimam ne vem koliko novih slik.. no ja, mam kako sliko, ma zdej glih punim baterije, tako da ne morem pobrat slik dol. OK, pa brez, je tako :)

Včeraj in predvčerajšnjim sem bila na koncertu. Včeraj je bila ful fajn muzika.. pel je en tip iz Portorikota, zraven je igrala orkestra. Muzika res fajn, salsa.. taka romantična salsa nekako. Gužva ej.. guuuužva!!! Ma če se prej nisem odločila za to, da nikoli ne bom preživela novega leta v neki mega prestolnici v gužvo (beri NYC), sem se sedaj. Dokončno! Odpade ideja o pričakanju novega leta v NY. .. nekako sem vedno imela to željo, da bi tam bila za novo leto.. ma zdej,no way. Prvič, mraz in drugič, gužva, v kateri se ne moreš niti premakniti. Ni vredno ;)
Še kar sem v kratkih :) sej, sedaj (marec, april) je tu poletje. In.. kako je fajn imet poletje kar že ves čas. Če malo preračunam, sem letos imela samo ene 20 dni zime :) Waw!!! 
Včeri sem skuhala mineštro :) ja ja, prou tako mineštro, ku jo jem doma.. ma v bistvu je že ta druga :) Sam ko sem rpvič jo delala spet tu, po več kot pol leta.. ma si mislite, ne kuhat za več ku pol leta.. ma vam rečem, da človek prou pozabi, kako se kej naredi.. Ma je tko fina.. ŠE neki jo je, tko da jobom danes spet jedla :) Jee, ku da bi bla doma :)

Sedaj sem nekako malo izgubljena, ma ne dobesedno, ampak samo zato, ker se mi v glavi dogaja, predvsem kar se planiranja tiče. E ja.. nimam še prav velikega namena se vsidrat v Gorici, rada bi še bila naokoli, ampak bo treba za prihodnje šolsko leto kaj najti, kako službo kje zunaj, nekako tako, da bom imela zrihtane papirje. Da bo vse lepo urejeno.

Ma.. zdej se mi ne da več pisat.. Bom kdaj drugič kej napisala.. u Ja, včeraj je bil ognjemet :) bom dala kako sliko, ko jih poberem dol s fotoaprata in.. sem ga tudi snemala :) Wa!!



No comments: