Thursday, March 11, 2010

Popotovanje od Tres Rios do San Joseja in nazaj

Hm.. ok, vedno je lazje vzet avtobus tja, kamor vemo, kam smo namenjeni. Je tako?? Bo drzalo?? Sej je tako tudi v zivljenju, a ni tako?? Ce nimamo cilja, ne vemo, kam gremo in kar nekam pridemo.
Torej stvar je bila taka.. Odpravila sem se do marketa, da bis i kupila kaj za jest.. itak niso imeli nic tazga, tko da sem pristala na tortilji s sunko, kimi prou da ni pasala, ma tudi uni prazen filing v zelodcu mi ni pasal. In tako vzamem avtobus in grem lepo v San Jose. Tam si nakupim sadje in zelenjavo po neturisticnih cenah: papaja, mango, pomidori (beri paradiznik), kadumr (beri kumara).. potem se jogurt, zajfo (milo), tortilje, tuno,.. se kaj?? Aja, uni sok iz brusnic..

Po hoji in hoji se odlocim,d a grem na bus in vzamem bus za Tres Rios. In se peljemo in peljemo in se kar vozimo nekam dosti casa in se peljemo po cestah, ka se jih res nisem spomnila vec.. in takrat tko nekako v strahu prasam eno gospo, da kam gremo in da ce gremo mimo Palija (toje ime ene trgovine, kot recimo Spar pri nas) in ona rece, da ja, ampak da more avtobus naredit cel krog okoli.. takrat se en stric ponudi, da mi posodi telelfon, ampak jaz sem takrat bila cisto samozavestna, ker sem vedla, da ce gremo mimo Palija, potem sem skoraj doma (namrec vem kako in kaj okrog tistega Palija). Ok, zaceli smo se vzpenjat v neko vas po neki ekstra ozki ulici, kamor bi mi bla meni panika it z avtom, mi pa z mestnim busom. :-/ Pridemo na vrh in takrat je voznik ze vedel, da sme se nekako zgubila. Tam smo pocakali 15 minut in sli nekako nazaj po isti poti. Med tem casom so itak izvedeli, kje zivim in itak kje Slovenija in take podatke.. na listek sem narisala "zemljevid" - ravna crta, na eni strani San Jose, na drugi je pisalo Tres Rios, narisana hiska in ena hiska vmes, malo blizje Tres Rios z imenom Pali. In voznik pove, da bomo sli tam mimo in takrat sem bila vsa samozavestna. .. Vsak, ki je ustopil v avtobus mu je voznik povedal, da sem iz Evrope in da sem se malo zgubila in da ne vem, kam tocno grem, ampak da sem iz Eslovenije. Tako smo prisli do tistega Palija, ki se meni prou da ni zdel nic kaj tak, kot je bil tisti, mimo katerega sme sla pes. Hm.. tam dol sta sli tudi 2 zenski in sta se takoj ponudili, da gresta z mano en krog, d ase bom tako spomnila, v katero smer morem it.. ma niti krog ni pomagal in tako me je ena od njiju mirila, da bo vse ok. Jaz pa pojma o pojmu kje sem in kam morem it. Luis je takrat imel predavanja in ponavadi imajo ljudje, ko so na predavanji, sklopljen glas mobija in tako ima tudi on ponavadi. Ma.. je teta Silvija rekla, da ga dejmo vse glih probat poklicat in res!!!!! Se je javil in jaz sem tako lahko dobila napotke kako "domov". Silvija je pocakala z mano, da se je prepricala, da grem na pravi bus.Med cakanjem mi je se povedala, da si je ravno ta dan dala uhancek v popek in tako sva malo razpravljali o uhanckih. Zenska ima 44 let :) in sama o sebi pravi, da je loca (crazy) in da ji ostali pravijo, da je kot Evropejka :) Ocitno je to izraz za take zmesane :) .. no, samo da sem nasla pot nazaj, ker res nisem vedla, kako pa kaj in sploh si nisem napisala, na kateri bus bi tocno mogla it.. to je tako, kot da bi vzela bus za Lj in sploh ne bi vedela, na kater konec morem it.. pac kar enega bi vzela in to bi blo to.
Zvecer je Silvija pisala nekaj smsov, da kako sem in da bi blo lepo,d a bi se en dan dobile na pijaci in se prav strinjam. Ful je bila prijazna in je poskrbela, da sem sla na pravi bus in potem se je se zanimala, kako sem. A ni lepo?? Popoln tujec?? Mislim, da bi jo mogla jz poru povabit ven na kak drink in na kako enpanadas :)

In se enkrat je moj angelcek poskrbel zame in mi dal take ljudi okrog sebe, da so mi pomagali.

HVALA

No comments: