Tuesday, March 2, 2010

Še en kos Costa Rice in Nicaragve

Kot sem na prejšnjem postu omenila, nisem imela prenosnika s sabo, ko sva z Majo šle 2 tedna naokoli še po Kostariki in Nicaragvi. Pač kaj čem, ne morem vedno tovorit tega dinozavra s sabo. Očitno bo res čas, da si kupim ta malega, da bom lahko apdejtala pogosto, tako, kot je treba ;) in pisala doživeto. Ker.. več časa, kot gre mimo, težje je napisati doživeto. Sicer sem pisala dnevnik, na roke :) Jeej, kiri uspeh zame in sem nekaj ugotovila. Če imam dober kemik, ki fajn teče in piše tenko, lahko tudi na roke kar nekaj napišem. Tako da.. pilot fine je prav ok :)

La Fortuna
To je kraj nekako med gorami in vulkani. No sej, je samo en vulkan tam in nekaj ugaslih kraterjev. Itak vulkan, ki se ga skorajnikoli ne vidi, še posebej takrat, ko sva z Majo tam.

Vodenke rasejo v celih grmih, tam kje je deževni gozd.

Takoj, ko sva prišli v La Fortuno, sva šli na vodeno turo po enem parku in do vulkana Arenal. Itak, megla ku ponavadi in vulkana ni bilo videti niti malo. No ja, edino v mislih. Bili smo z najboljšim vodičem ever. Zabaven, veliko je povedal, tudi takih zanimivih smešnih stvari. Šli smo do slapa, kjer so eni pogumni tudi skočili notri (beri moški), potem se šli tarzana, ugotovili, zakaj lenivec stalno spi - namreč je liste drevesa, ki ga zadanejo - učinek je nekako tako, kot da bi kadil travo.

Ti listi so tisto, ki jih lenivec je. Drevo se kliče Guarumo in seveda, lenivček papca sveže listke. Kao šli smo gledat vulkan, ki je kot sem prej napisala, bil ves v beli peni in potem na toplo reko. (topla zaradi vulkana) in.. o, kolk je to fajn.. tam si v reki, ki ima okrog 40 stopinj. Nekje je tudi mrzla rekica, ki se v to vroči izliva, tako da če ti je prevroče, se lahko gre hladit v ta hladno.


In to je bila najina najbolj pogosta večerja ali kosilo. Sedaj še vedno jem te reči: tortilja, zelenjava, tuna. Njami njami njami

Malo več smo debaterale z vodičem in tako smo potem zvečer šli plesat in naslednji dan na eno reko, kjer smo se z enim štrikom spuščali (skakali) v vodo :) Jeeej :) in potem šli še malo po enem parku, kjer smo videli lenivca :) E ja, lenivca, ki je glih spal :) itak, kaj pa če lenivec drugega počet :)
In potem preko debate debate smo šle še na nočno turo do vulkana, da bi mogoče videli lavo. KEr ni blo prostora v avtu, smo ble v prljažniku :) In rezultat, ena pupa je tela se je po enem času celo ponudila, da bi mi lahko odstopila plac, če bi ona lahko bila na mojem :) itak, da sem ostala na mojem prostorčku :) Z Majo sva se smejali skoraj celo pot :) .. Skratka, kako je bilo na vulkanu?? Lavo, ko se premika in ko ima vulkane izbruhe, smo slišali, ker smo bili zelo zelo blizu, vidli pa nismo nič.. megla :-\


Monteverde
Iz La Fortune smo šle z đimbo đib (tako nekako oni izgovorijo jeep boat jeep). Tja sva šle na Canopy. Kaj to je?? To je ena taka fajn reč :) vpet si na zajlo in se pol peješ po gozdovih oz čez. Če koga prou zanima, naj v google napiše Canopy in bo dobil večjo idejo o tem, kaj to je ;)

Oprema za canopy

O, ta cinglca (gugalnica) je pa kar no :) HARD! Uni fantek tam gori te tko kar malo porine, da zletiš dol, ker si večina ljudi ne upa .. no sej, ne da sem jaz tekla in se grebla, da bi se spustila :)


Tu je ena posebna varjanta.. ponavdi nekako sediš, tu pa letiš kot super man :)

Nicaragua

Granada

Šola

Na tržnica.. Granada ima lepo l epo tržnico in tisti dan sva se spravli tja, da malo sprobamo različno sadje. Ne me prašat, kako se kaj kliče. Tudi sedaj ne vem, ko sem že kako reč več sprobala in celo jedla večkrat. Imena imam ponavadi napisana v moji mini bukvici, da vsaj vem, kako rečt.. sicer pa, važno da vem, da je fino za jest :)

Evo učence in eno učiteljico :) cela gruča za 1 učiteljico.. hard ne.. in so bili kar pridni.. pri nas bi taka skupina imela vsaj 3 učiteljice.


Na cesto v Nicaragvi srečaš od avtov, kamjončkov, kolesa, motorčki, vozovi s konjsko vprego in še vse vmes :)


Leon

Mesto Leon je kar lušno in glavna atrakcija je "sankanje" ali pa bordanje po volkuna Cerro Negro. Negro zato, ker je popolnamo črn zaradi tako imenovanega pepela. (kamenčki ali kamni). Notri so krateri še nekako delujoči. Ni kake lave, ampak kadi se pa skozi, ampak ne preveč.

Ko smo hodili smo tovoriči še dske, za se spuščat in na vrhu je tako pihal veter, da te je skoraj odneslo.. Je bil pa iz vrha čudovit razgled. Ampak res. Lepo se je videlo, da smo točno na stičišču dveh tektonskih plošč. Po liniji si prav videl vulkane. Ja, množina.. vulkani, ki je je za prodajat. Takšni in drugačni.
Tu smo v enem izmed dveh kraterjev vulkana.
Ta drugi krater. Tisto črno za kraterjem je lava. Tja je namreč vulkan "spuščal".

Tako oblečeni z očalami in dsko smo se spustili po grebenu vulkana :) A se lahko še kdo pohvali, da se je sankal po vulkanu???? :)

No, in tako zgleda, ko se "sankaš" dol z vulkana ;)


Peneloya

Hm.. tja sva šli, da bomo lahko na plaži, se malo odpičile, bile tam tko ene 2 dni in seveda da bi pile koktejle v morju.. Ja itak.. že takoj naslednji dan sva zbežali. Razlog: cene astronomsko visoke. (spanje ne), nikjer nobenega marketa in mi2 sva bile skoraj brez hrane. Ko sva šli na koktejl, ki je stal skoraj 3x več kot v Granadi, ni bilo v njem skoraj nič alkohola in sem tako rekla kelnarju, da je ta reč malo draga, glede na to, da je limonada. In potem sem itak rekla, da alkohola ni čutit itd.. Rezulat.. k mizi je prišel s štamperli in flašo in v kozarc sva dobili po 2 štamperla. :) Potem sva malo začeli govorit z njim in mu povemo, s kje smo.. pa on praša, kakšna da je naša Slovenija in mi lepo povemo različne stvari in on nakoncu doda, Slovenia tiene mujeres fuertes. .. JA, tel je rečt, da so naše babe z močnim karakterjem. Ja no pač, itak da se bom zbunla, če pa mi nekdo prinese limonado in še zanjo fajn zračuna.

Leon

Ja, spet Leon. Iz Peneloye smo se ustavili v Leonu, da sva nakupili, ker.. pač v Peneloyi nisva skoraj imeli kaj jesti in sva zjutro si razdelili eno trortiljo in eno papriko in namazali majonezo.. Še zdej, ko se spomnem, točno lahko okusim, kako dobra je bila tista tortilja oz polovica tortilje.. Pismo, ko si lačen, je potem, ko ješ, vse tako okusno :)

Na spodnji levi strani se lahko vidi kot nek kamjonček, ki ima notri ljudi. No, to je javni prevoz :) ITak, ko smo pogruntali za ta prevoz, sva se ga tudi posluževali. Hja, taxi je za turiste, me2 greva kamor gredo lokalci ;)

Masaya

In evo še en lep vulkan. Posebnost tega je to, da se lahko pripelješ z avtom direkt na krater :) itak, tu se ponavadi vidi lva ponoči.. ampak tudi tukaj.. Več sreče prihodnjič.




Tam pod smetmi nekje je reka. Ja, to je pa Nicaragva, ko ljudje mečejo smeti na vse konce. Vse je nekako v najlonu in smeteh. Kar neki.. No, to je bilo na njihovi tržnici. Ful je fajn, pa še skoraj nič turistov in popolnoma neturistični kraj.. ampak meni in Maji popolnoma zanimiv.

Tržnica in avtobusna postaja.

Ometepe

Ma ne, preberi še enkrat! Ne piše On me tepe, ampak O-me-tepe. To je en otoček na jezeru Nicaragva. Poseben je zato, ker ima 2 vulkana. En delujoč (Cocepcion) in en ugasel (Madera). In izgelda prav tako kot ta spodnja skulptura.

Tu fantje razkladajo kamjon s platanami. Za tiste, ki ne veste, to so take reči podobne bananam in so malo večje. Običajno jih nihče ne je srove, le jaz in Maja to počneva :) Kako sva prišli do dveh zrelih platan?? En policaj je dobil dve od tistih fantov in nama ju je prinesel. Fajn ne :)


Montezuma, Costa Rica
Sončni vzhod izpred hostla.. Hostel je bil res super. Direkt na plaži in najina soba je imela celo pogled na morje. Hard! No, tak pogled sva imeli, kot je ta slika.


Na tej plaži je naš hostel


Tko malo, da ne boste pozabli, kako dobro izgledam :)


In še malo barvane fotke.. to je ta plaža, kjer je hostel.. hostel je direkt za palmami.

To pa je že po tem, ko sva se vozili proti San Joseju - naša končna postaja. Ustavle sva se pri teti in naročili Vogoron. Vsebina?? Najlon vrečka, v njej bananin list in v listu zelje, paradižnik, meso, pečena koža in se mi zdi, da ni vse to to, ma se ne spomnem točno več kaj še vse.. v glavnem, ni blo slabo :)

No, tako zelo na kratko.. več se mi ne da pisat, ker že tako so mi 3x premaknili kabel od napajanja od mojga prenosnika.. namreč.. baterija je popolnoma nedelujoča in 3x je šel vmes na off.. da bi pisala kake podrobnosti, ki so sicer zanimive, se mi res ni dalo več, pa še tako je, ko ge preveč časa mimo in ni več tako frišno.. Ah, ni kaj, bo treba investirat v enega mini prenosnika :)


Kasnejši plani.. jutri gremv Manuel Antonio in potem možno da do Paname. Ja, kar neki.. sploh nisem mela plana it tja, ma zgelda, da bom skočila do tja, že ker sem tako blizu :)


Kot sem na prejšnjem postu omenila, nisem imela prenosnika s sabo, ko sva z Majo šle 2 tedna naokoli še po Kostariki in Nicaragvi. Pač kaj čem, ne morem vedno tovorit tega dinozavra s sabo. Očitno bo res čas, da si kupim ta malega, da bom lahko apdejtala pogosto, tako, kot je treba ;) in pisala doživeto. Ker.. več časa, kot gre mimo, težje je napisati doživeto. Sicer sem pisala dnevnik, na roke :) Jeej, kiri uspeh zame in sem nekaj ugotovila. Če imam dober kemik, ki fajn teče in piše tenko, lahko tudi na roke kar nekaj napišem. Tako da.. pilot fine je prav ok :)

No comments: