Friday, April 23, 2010

Boquete in Panama City


to smo jaz, Kris in Yodi

Boquete se je izkazal kot zzelo lusn kraj. Zgleda tako, kot bi bil doma v hribih, v kaki trenti. Tako da, se mi je zdelo, da sem sla na izlet v nase hribe. PRav tak filing je imel Cris, edini fant druscine, ki je doma iz Svice.


To smo vec ali manj hodili in ker smo bili tako pridni za hodit, smo si zvecer enrkat prisluzili izlet - termalni vrelci :) jej :) vodic je vsakemu prinesel birco, tko da smo se lahko ofrisali med tem, ko smo bili tam lepo. Okrog teh termalnih vrelcev je zivo blato in si moral pazit, kje si hodil, da ne bi slucajno tam ostal.

Tja smo prisli ze podnevi in najprej sli v reku - mrzla in potem v gorko vodo.. oooo... kar 3 od teh "luz" imajo in se ena z blatom za se mazat. O ja, to je blo fajn za kozo.

Potem pa smo se odlocili, oz sva se s cimrom, da gremo na el Sendero del Quetzal. enih 12km dolga tura.. aaa... ma ful lepo.. btw, quetzal je vrsta ptica, zelo posebna... ma jaz ga nisem videla.

to je na vrhu in na enem zacetku poti quetzal.



rozice ob quetzalu



ja, to sliko sem mogla tko bolj na sverc slikat, ker ne mores glih folk slikat kar tako.. v bistvu sem tela slkikat zenske, ki sedijo.. tiste 3. So v oblekah tipicne za njih, za domorodce iz podrocja, kjer je kraj David (blizu Boquete). Ne vem, kako se klice to pleme.. domorodcev je tu kar precej in kar ohranjajo svojo kulturo, predvsem se pa drzijo svojih ljudi.


to pa je ze glavna avtobusna psotaja v Panama City


Poleg mene sedi american, ki so mu vse ukradli iz ruzaka.. vse dokumente, kartice, denar..
jaz bom ostal apozitivna.
Jutri pa na ogled kanala.. aja, tu sem z Yodi. (vsaj mislim, da se tako napise.. jo morem prou prasat .. verjetno je Judi.. bu..
Lep vikend vsem ;)


No comments: