Tuesday, April 13, 2010

Potovanje pod mus

OK, tokio, da veste... sedaj sem sla naokoli samo zato, da imam kaj novega za napisat na blog, tako da ne bo slucajno kakih pritozb in nezadovoljstva glede mojega bloga, da ni nic novega. A je prav? :) haha :) no no no, sej ni tako hudo :)

No.. vceraj sem sla na pot proti Cahuita-i z namenom, da bi videla zelve. Rezultat? Tu ni zelv oz so, so une ta velike, ampak jih je ful poredko videt.. tako da.. damn it. spet bom ostala brez tega, da bi videla zelve. Kaj mi bo ze enrkat uspelo? REcimo, da en dan mi bo.. ma kej lahko ze letos??

No ok, prisla sem v Cahuito in itak sem rpej na busu prebrala vse, kar pise v LonelyPlanetu in prebrala, da je tu en muzej.. super.. potem hodim mimo z ruzakom in dejansko tudi zagledam ta muej. :) Ne vem, kaj je bolj muzejsko.. material v hisi ali hisa sama :) Kakor koli, meni je prav lepo in vsec ;)



In itak morje.. malo na psrehodek. Ta plaza je vse nacionalni park Cahuita. Prvotni namen tega parka je bilo zastcititi koralni greben, ki je tu. Poleg zivali in rastlin je se nekaj zanimivegain sicer ustopnina. Ce gres v park skozi glavni vhod, je ustopnina 10 dolarjev, ce pa gres pri stranskem, ki je 2m stran od mene, je pa samo po donacijah. Torej das, kolikor zelis ali pa nic. Koncno nekaj ponceni ali zastonj v Kostariki :)



In se dokaz, da sem res tu, d ane bo kdo rekel, da sem doma zaprta in pobiram slike iz neta in jih objavljam kao, da sem jaz tam bila.. ;)

In o.. Vceraj sem se to ustavla na capiriñi (koktejlck), da sem lazje pisala dnevnik. pri sosednji mizi je sedela ena zenska iz amsterdama in 2 lokalca, potem ap je prisel se en iz zda. Po enem cajtu so me zaceli ogovarjat, da kaj tolko pisem in potem smo se vsi (oni so ze bli) zapleteli v debato. In tako smo bili tam cel vecer med kapirinjami, bircami, nacoti in dobro debato. Vcsake tolko (oz kar pogosto) je disalo po travi.. ma kej cmo, tako je to tukaj. .. Bar se klice COCOS BAR in je najboljsi ti v Cahuiti. Ma sej ne da mas ne vem kolkizbire.. tako, da so vsi tu vec al manj :) ma je prav lepo.. in lastnik, ko je opazil, da se lahko zafrkava z mano, se non stop.. celo, ko sem bila na javnem telefonu z Luisom, me je zacel od dalec oponasat. Sicer pa skor hec :)

In tako zgleda skupen prosto (itak zunaj) tam, kjer spim. Prav lusn plac sem si zbrala za bivanjev ;)

In uni vecer, ko smo bili cel vcer na pijacah in debati, je bil vmes tudi en domacin in ta je turisitcni vodic, ki je prisel domov na "dopust" in s eje sam ponudil, da me pleje okoli po parku.. rezultat.. 5 ur hoje in videla sem veliko veliko zivali, ki bi jih sicer verjetno niti ne opazila.. Evo nekaj slik takih, ki bi jih sama vidla in takih, ka jih nikoli ne bi..

Teh rakcov je miljon..



Pri teh rakih, rdece barve, vedno v skoljkah, mores pazit, ce jih slucajno das v roke.. namrec, zelo radi primejo prst in.. zelo ne radi ga izpustijo.. Tako da, sem bila mçbolj varna, sem ga raje od dalec slikala.. nikoli se ne ve.. ko si neroda, si pac neroda.

Od kar sem ugotovila, da ima tudi moj fotoapartek makro, naredim tudi kako slikco od malo bolj blizu :)

Ne no, ni soncen mrk tisto.. je le mrk svetlobe, ki ni prisel skozi daljnogled v moj fotoaparat.. ja moj zoom je bil presvoh, da bi se lahko sploh kaj videlo.. tako sem vzela daljnogled, ki ga je imel moj vodic in dala objektiv na daljnogled.. no, sej nekaj je prislo ven a ne. Sam verjetno se nobenemu ne sanja, kaj to je.. tiste dlake tam v palmi.. ben, tiste dlake so last lenivca, tko da to pomeni, da je lenivec tam gori. Itak pociva..
No, sedaj tocno vem, zakaj toliko spi.. torej.. ker zival je tako hrano, ki ni ne vem kako hranljiva, se ji je po evoluciji upocasnil metabolizem do te meje, da prebavlja tipo cel teden. Spara z energijo. Iz drevesa gre 1x na teden - lulat in kakat. Tako da pa pa mit, da spi zato, ker je zadet zaradi guarumota. (Guarumo je drevo in z listi se lahko zadevas - caj - ima tudi shujsevalne namene in pa namen "letenja")

kapucinka.. in itak je probçveravala cel cajt, d abi komu ukradla hrano in na koncu ji je uspelo.. bogi fantek je ostal brez banane..


BU, kacka kacica :)

Se en dokaz, da sem bla tam..

O, to pa je armadillo. Kako se mu rece po slovensko, nimam pojma. V glavnem.. ko jih je strah, se dajo v zogico tako, kot nasi jezki. To je bil mali in verjetno je bila kje v blizini mama, ker sta bila 2 mala. Zrasejo tudi do pol metra.

To pej ga je lepo videt a :) to je samica in je breja. In tudi ta slika je nastala s pomocjo daljnogleda in zooma mojga fotoaparata. Moj zlati canon, kolk te mam rada, ker mi naredis take lepe slikce z amoj blog ;)

Plaza .. verjento ste opazli..



O, ta pa je strupena. Ce te pici, imas nekako 3 ure cajta. E ja.. in je prav mickina.. in je bila tako lepo na debli in pole sem jo tela slikat na marko in sem odmikala neke vejcke in je padla iz debla :-/ ben no, sej jo je videt..

Orelcek.. baje ga je tezko slikat, tako da sem vesela, da ga imam na sliki.. itak slika baz daljnogled + zoom.

Rakuni... cela familja jih je bilo.. najmanj 4. In to ta slika je skoraj brez zooma prosim, prav tako uni armadillo.
Aja, pa se eno zival sem vidla.. uno, ki je objavljena na preçjsnjih postih, ki iam rep navzgor.


Reina dela noche.. Kraljica noci.. ta roza je halucinogena.. oz, ce jo zvecis ali nekako uzivas, je cela rec potem in lahko je do take stopnje, da ne "priletis" nazaj.. torej.. prosim, en tikaj te roze.

in kosilo na koncu.. oooo.. kolk sem s enajdela :) in nekaj ni za verjet.. ko sem pokusala hrano in ni bila pikantna, sem sla prasat za chile.. ma si msilite.. jaz.. ka mi je bil se uni sir nacho prevec mocen.. haha :)

pa se na koncu ena posebna vrsta tukana. Je mal manjsi kot tisti, ki smo ga mi vajeni.


Danes se bom odlocila, ali grem jutri zjutraj takoj nap`rej proti Panami, ali ostanem tukaj se en dan, se grem potapljat (snorklat) in na ucno uro srfanja. :) ha, ta bi bila dobra.. jaz, ki proveravam surfat :)

Nasvet za hujsanje? Ananas in papaja .. vsebujejo substance, ki razgrajujejo mascobo. Torej.. nauk tega je,. ko greste v hladilnik po prigrizek al pej po cokolao, dejte raje vzet rezino ananasa ali pa papaje. Jaz ne ravno priporocam, da bi se zadevali szi guarumotom. ;)

Aja, se neki sem se naucila o biologiji. 4 zivalske vrste izvajajo seks, ker jim je to fajn. To so clovek, delfini, opice in.. ne vem. Ta cetrtega ne vem. Pri opicah so dokazali (pri gorili in kongotu), da gre kot za neko primitivno obliko prostitucije. Samci nosijo hrano samicam in ce je samica za, "mu da" v zameno z ahrano. Ha! Pametne pupe! :)

Ce jutri ne grem v Panamo in ce bom mlea kako novo sliko, pridem nazaj kej napisat ;)

Lepo se mejte ;)

No comments: