Wednesday, April 7, 2010

Kar nekaj stvari in slik, ki še niso bile obljavljene

Alora, bom kar začela od spredaj in šla po nazaj. Prejšnji teden je bila "semana santa" (sveti teden) in večina ljudi je za 1 teden fraj - ne dela.. itak, razen tisti, ki delajo v trgovinah. Tako da tu ni velikonočnega ponedeljka, je pa sveti teden :) in to ne samo 1 dan fraj, ampak cel teden. Ni slabo ne :)

Ben, da začnemo pisat, da ne bo ratal cel roman ven. Torej.. uni teden smo šli na morje v Jaco in mislim da tudi v en kraj, ki se kliče Punta Leona, ma nisem več gvišna, ker tolko krajev, ki se začne na Punta.. jao, kar vse zamešam

Na poti, avto,.. toooooploooo, za se skuhat, ker je bila že ura poldan, zagledam most in reko pod njim.. in mi je prou dišalo, da morejo tam spodi bit krokodili. Vedno so pod takim mostom, kejr teče taka reka in STOP in ana ven iz avta in ...!!! Sem imela prav! Krokodili!! Sej jih je videt ne? Ma ful jih je blo.. ma prou fuuuul, vse povsod. To na sliki jih je samo par, ma če ne so bili povsod okrog mosta. 


Najprej smo se ustavili na plaži, da smo se malo shladili, ker je bilo prou že preveč vroče in skoraj da nisi mogel več razmišljat o tiste vročine. Jaz sem celo nehala govort, pole se ve, da je blo toplo. Noin med plavanjem in poležavanjem na plaži, je prišel mimo ta.. um.. evo, ne vem več niti v španščini, kako se kliče. Uffa! Ma dobro, sej je slika. :) Prišel pa je ful blizu in ta žval je malo iskala naokoli, če je kdo pustil kaj sadja kje in pa mravljice. Ja, mravljice je jedel en meter stran od mene.. in tisti rep pokonci ves čas :)  - je uporaben - uporablja ga kot opice za plezanje (oprijem na vejah)


In tako zgleda plaža na tej Punta Leoni, če se ne motim.. Ma ni slabo ne :)

In še za tiste, ki ne vedo, kako rase papaja.. to je je bilo puhno puhno, sam nisem videla nanka ene zrele.. verjetno je že kdo prej ta zrelo pobral in.. ti kraji so Mango paradise :) Iiiii, como me gusta la mangita :) in evo spdoaj drevo mango


In še ena v stilu pritisni in teči... še kar na isti plaži Punta nekaj :)

Hmali bi pozabla.. tu, kje je ta plaža, je puhno puhno kolibritov - ta malih pričkov, ki se hranijo s tisto fino rečjo, ki je v cvetovih in.. veste kaj tu leti in se vidi lepo vsak dan.. ARE.. ja ja, papige are in te papige so vedno v paru. Ostanejo skupaj za vedno. Ma kej ni romantična ta Kostarika? Že tukanoti tko delajo in are tudi.. verjetno je še kaj :) Torej.. vidla are :)

Sedaj pa gremo še malo nazaj do takrat, ko smo bili na tisti kmetiji, v Sarapiqui. (dejmo rečt, da se tako prav napiše :) )

Da se še malo izobrazimo glede rastlinja in sadežev.. Kaj rase na tej rastlini??? a? A? a? A? Je kdo uganil??? Jaaaa, točno tako, tista barvana reč tam (nekako cvet) je bodoči ananas. ;) njami!!!! edenmojih najljubših sadežev!!

Luis je imel resno debato s prebivalcem kmetije. Nekaj sta se menila o večerji, ker smo rabli malo mesa, klobase al česarkoli za načote. In ker je on iz te države doma, sem  mu polno zaupala, da se bo že kej pametnega z njim zmenil :) 

In evo na delo.. načoti :) njami te tortiljice!!! 

In seveda brez koktejlčka pinha colada ne gre :) in to ne s sokom iz tetrapaka, ampak kar zmlet oz zmiksan ananas. potem je notri še kokosova krema, nekaj alkohola.. še kaj?? bu.. mogoče.. dejstvo je to, da me je prbilo in sem ratala zaspana.. uffa, ma tko je blo dobro njami njami za pit!!


In poglejte, kaj sem našla med poprom? :) E ja, prou med poprom :) in mislim, da je ta reč kar na popru :) A ni dora gosenica, pa še fejk očke ima :)

In jaz pridno gledam in vsa navdušena, da vidim, kako zgelda rastlina, od katere dobimo poper. In evo pred vami ta čudežna drevesa. Sam po ene pol ure šele ugotovim, da poper ne rase na teh drevesih :-\ Kako razočaranje.. pol si pej mislim, ja ma kje pej, če ne na drevesu in sledila je razlaga.. Ker je poper kot en slak, zajedalec, potrebuje imeti nekaj, na kar se upre - ta drevesa. Torej.. poper je slak in če nima dreves, "se plazi" po tleh in poprček sproti segnije, ker se dotika tal - btw, samo tako za informacijo - lokacija je tropski deževni gozd, kar pomeni, da lije vsaki dan, sije osnce vsak dan, je toplo, vroče, vlaga na 100! in posledično moji mozoljčki po obrazu tudi na 100 ven :-| Ma ben, to so detajli. Torej, poprček je slak.

Evo no, sej se vidi tiste liste tu spredaj ob stebelcu.

Evo poprček.. a ga vidite??

In potem smo šli na izlet, kar iz hiše gona sprehod malo.. in.. ma kej je videt, kak mostiček je to? Kako so zaflikane lukne?? MA se ve, da mene ni strah takih mostov, ma pred tem sem imela pomisleke... ker tolko zaflikanih luken, kot je blo.. mhm..


In to spodaj so še slike iz unega koncerta, ki sem ga v prejšnjem postu omenila. Gužva, fajn muzika, ljudje ki so plesali na ulici salso in podobno, ognjemet, fajn družba.

To je že po končanem koncertu.. pač prej nismo mogli it do tja.. preveč gužve..


2 comments:

Valter Kranjc said...

Ti resnično uživaš in hvala ti, da delček teh užitkov deliš z nami :)

Ana said...

ke lepo :)