Saturday, April 17, 2010

Cahuita in Isla Colon, Panama

]da najprejmal napisem se o Cahuiti. Hja, najprej ta krajzgleda tako, da bi najraje sel naslednji dan naprej, potem pa, ko se uklopis v ambient, bi pa kar ne sel vec nikamor. tko je vse zrelaksirano, kot da bi se cajt ustavil. Joj, bi sla kr nazaj.



Iz te roze delajo Chanel n. 5
kar disi :)


Uni dan sem potem sla na snorklanje in.. waw!! kaki lepi korali, ribice..itak barvane.. pa hobotnica, morska zvezda.. joj, kolk lepo.. kolk je to lepo. sem si prou zazelela, da bi imela fotoaparat za it podvodo al pa uno plastiko, kamor das noter fotoaparat... joj, kolk lepo.. res, ne morem niti opisat. In itak smo sli snorkla tja,k jer je zasciteno obmocje. .. Ste vedeli, da se koral ne sme tikat, ker ce ne lahko umre?


Se malo fotosesiona :)
v stilu pritisni in teci.. tu je bilo bolj pritisni in plavaj :)


to je bilo predvcerajsnjim.. ma kej ni cuden ta krog? a ve kdo, kaj to je? Ta krog je bil tam kar neki casa.. ur.. si ga lahko viel tko normalno.. ja, malo je blescalo.. ma se je vidlo.. No, ce kdo ve, prosim, ce mi lahko napise odgovor v komentar.


In tokrat sem si na plazo nesla "kosilo" in vrecke so se kar disale.. in tako sem dobila obiskovalce... en me je hmali ugriznil, ker sem mu tela pobrat vrecko.

Zvecer sem se tam malo druzlo z lokalci, kot vsak dan. E, to je kul bit turist. Kar nekaj tam jih pozna tvoje ime, si kot njihov.. ma kej ces vec. povabila na kake suepr vcerje ne manjkajo :) ma ben, to je verjetno atribut zenske, ki potuje sama. Ma v glavnem, pise tudi v lonelyplanetu, da o 2 dneh ze vsi poznajo tvoje ime. Ta kraj je prou znan po tem, da te vzamejo za svojega.
Jaz sem to imela free ucne ure djembe, lahko bi sla surfat,.. ma, pej za nazaj daj. j treba pustit se kej za drugic.

Vceraj sem sla na bus za it do meje s Panamo.. in evo, kako zgelda meja.. Most.. oz mores cez most, ker reka razmejuje obe drzavi. ko hodis po mostu mores gledat pod noge, ker so lukne :-/

Na strani Paname sem mogla it kupit karto za bus, ki naj bi me peljala iz enega kraja blizu meje v san Jose. Kao garancija,d a gres ven iz drzave in da ne bos delal na crno. Ja itak.. it delat na crno v Panamo. :) ma ben, biznis je biznis in karta stane 12 doalrjev. Brez karte ne gres cez mejo.. tako da.. mam karto. vsaj to, datum je odprt.

in vozimo se do kraja, kjer smo vzeli barkico za it v Bocas del Toro, na otoku Colon.. joj, smo mogli met resilne jopice ves cas gor.. kak filing :)


to sposdaj pa je ze Bocas del Toro in moj hostl - na levi. Kar neki tu.. ob 10pm zaprejo skupne prostore in jih kao odprejo ob 7h, danes ob 7.30. Ben.. varnost, pravujo temu tukaj.
In aja. cez ene 3 ure, ak sem ze bila v Panami, sem se zavedla, da je tu ena ura naprej.. ma ja, nikoli ni prepozno ne :)

Odpravla semse v Bocas del Drago.. in.. joj, kolk je tam lepa plaza!!!! Ena se klice playa de las estrellas in je fuuuuulllll morskih zvezd. In plaza taka, da pades dol!


Po poti sem nasla kokos in potem sem se en cajt z njim matrala.. svicarski nozek pride prav :) potem ej prisel en pes in vzel kokos.. nisem vedla, da tudi psi jejo kokos.

Ena izmed slikc iz Bocas del Drago.

Danes grem verjetno na izlet z barko do enih 4 krajev.
Lepo se mejte in lep vikend ;)

2 comments:

Valter Kranjc said...

Lepo se imej tudi ti in že čakam na naslednjo reportažo iz teh lepih krajev :)

Tisti pojav okrog sonca se imenuje Sončev halo. Nastane pa tako, da se svetloba lomi v ledenih kristalčkih, ki so v oblakih. V bistvu tisti ledeni kristalčki delujejo kot prizma.

Ana said...

ej, ful hvala. se boljse pocuti sedaj, ko vem, kaj je tisto in da niso kaki vesoljci :)