Monday, April 11, 2011

Bled

Pred nekaj tedni sem prvič bila na Bledu.. no ne ravno v takem smislu.. Halo, itak da sem že prej bila na Bledu!! Ampak tokrat je bilo malo drugače in sicer, seminar. Glasserjeva kakovostna šola. In.. Glasserjevo Filozofijo poznam že od prej, itak ne v detajle, sicer bi bila zdej že oh in sploh ta boljša oseba :) V glavnem.. seminar mi je bil super. Kul mi je blo tudi to, da sem spoznala precej zanimivih bab :) In ena od teh je tudi Manja ;) Slike so spodaj. V drugo .. ja, seminar je bil v dveh rundah - oz v drugo je bil kot en dodaten delček (dvodnevni)... no ben, v drugo torej na tem "dodatku" sva bili cimri ;) In.. ona me je zbudila glih takrat, ko sem si rezala mango! Pa tako dober je zgeldal.. (za tiste, ki niste štekali.. namreč sem sanjala).. zbudila pa me je tako, da se je dotaknila mojega prelepega noska! :) Ti Manja Ti! :)


"To je moje mleko!" sem rekla Manju, ko je kelnar prinesel 2 kremšniti, eno kafe, čaj in vrček z mlekom. Ti Manja! Mleko je bilo za moj čaj in ne za tvoj kapučin! No sej, ko sem vidla, da obstaja možnost, da bom mogla pit črn čaj brez mleka, sem kar brez sramu povedala, da je tisto mleko tam za moj čaj in ne za dolivat kapučino ;) No sej, Manja se ni upirala ;)

In.. predavanja, predavanja, delavnice, delavnice itd itd in pride zadnji dan.. Ko sem slišala, da bomo imeli nek oktet (ki je bil malce okrnjen) sem si rekla.. Ma neeeeee.... Ma komu se še to da.. ma pole sem se nekako v to prepričala.. če me ni celo Manja.. ne vem.. V glavnem, se usedem in potem pridejo ti mladi fantje tja spredi in.. Hm.. niti ni bila napačna ideja, da sem šla na ta koncertič :) Ful so fajn peli! In povrh vsega bili še vsi mlajši od 25 let :) Kaj čem rečt.. ja za spremembo so bili manj od 50 :) hahah :) Tako da.. jz bi tudi učila v srednji šoli :)  Hec :)  Moji "malčki" v OŠ so super ;) Morem prou priznat.. mi manjkajo!



In seveda smo po tem koncertiču imeli večerjo :) Njami :) Ma vse, kar se spomnem je, da sem bla tko lačna!! in da sem se najedla že predjedi :)


In itak, sva se šle potem malo fotkat..


 In evo Manjo ;)

In še jz pa Manja iz totega Maribora (okolica)


Kaj sem se navadla na seminarju in delavnicah.. Kar nekaj.. Kar pa je res je to, da sedaj mi je bolj jasno, da človeka vodi 5 potreb: p. po preživetju, svobodi, zabavi, moči in potreba po ljubezni.
Zdej razumem, da imamo različni ljudje različno izrazite potrebe oz različne jakosti določenih potreb. Zdej štekam marsikaj, kar prej nisem. Zdej razumem, zakaj je bilo tako, kot je bilo tam. Kje.. kaj vas briga :) hahah :)
A kdo ugane, katera izmed teh petih ptoreb pri meni najbolj izstopa?? :)

No comments: