Sunday, April 24, 2011

Gremo na mooooorrrrrrjjjjjjeeeeeee :)

O ja, da kar nadaljujem od prejšnjič.. Ostala sem tam ne, da sem se uštimala in da smo šli ven.. E ja.. kolk folka je blo!! Ma orko točo ta semana santa. da ni to, ku bi jz tela. Pa pol se še vse zaključi ful hitro in tako nismo niti slučajno vsi pasali noter za plesat v Las Brisas. Tako nas je kar velika večina bila kar na plaži.. namreč, ta Las brisas je lokalček, ki je direkt na plaži... in to so ta bujši žuri ;)

Naslednji dan pa sem lepo šla na plažo in si privoščla granisado. Kaj je to?? Ma to je granita, ki ji dodajo mleko v prahu in mlečno kremo - hm.. ne vem, če je to pravi izraz za to.. Ma v mestu, kjer lahko granisado kupiš v trgovini, je ta granita v unih posodah, kot pri nas.. a na plaži :) na plaži so reči malce drugačne. In samo za vas sem šla potem še enkrat na granisado, da sem lahko poslikala, kako delajo ;) Torej.. uni stric grsa en velik kvader ledu, ki ga ima v najlonu v kofanotu (beri prtljažnik). Na eni strani jekot ribežin, na drugi pa je flaška od kokakole prerezana na pol, kamor se led, ko grsa, "shranjuje". Potem stric strese v ta nastrgan led teti v lonček, ona polije s sirupom, da ene par žlic mleka v prahu (ma ne tistega za dojenčke), potem še malo ledu in na koncu spet malo sirupa in tista mlečna krema. Njami!!!!!




Evo, še tisto crema leche (mlečna krema)

 O.. in na plaži sem lepo počivala, zdej že tiste 3 dni in.. morem rečt, da una krema za sonce, ki sem jo kupla je res kvalitetana.. ma niti za odtenek se mi koža ni potemnela... Hm.. še zmereri bela.. in pole.. kaj se zgodi pol???  Pol je tko, da mi rečejo, če sem gringa in to zato, ker sem bela!

A, ko sem to šla na granisado slikat in seveda sem si mogla vzet enga, če ne, kako bi lahko le slikala.. no tam je sedel en tip, ki začne, da sem lepa (klasično tu.. po enem cajtu jih sploh ne obidiraš več :) itd itd.. in pole, ko jz že poslikam, kako delajo granisado in ko ga že začnem jest, mi ta reče, da če se lahko slika z mano.. Ja kul ne.. sam fora je bla ta, da smo slikali z mojim fotoaparatom?! A?! :) On je tel sliko z mano, a slika je narejena z mojim fotoaparatom?! :)

Potem, ko sem se "naveličala" počivat, sem šla na sprehod to Flamingota. Vedla sem, da more bit kakih 45 minut.. Tako sem se odpravla hodit po plaži.. zneslo je tosto urco, prišla sem do tja, šla pozdravit enga prjatla od Judy, ki sem ga lani spoznala in šla nazaj.. spet peš... ma problem je bil ta, ker je ratalo že temno.. in tu, ko pade sonce dol, pade za vredi

 Evo, to je komi en del plaže, po kateri sem hodila, da sem prišla do Flamingota.


Preden je sonce padlo v vodo.
Ma.. ta "sprehod" je trajal in trajal in poti kar ni bilo konca...

Včeraj pa sem šla en điret do Brasilitota, na plažo Conchal. (concha = školjka) Kliče se tako, ker je plaža iz samih školjkic oz koščkov školjk. V glavnem.. meni lajlepša plaža tu iz te pokrajine. Voda čudovita, plaža tudi... Iz te plaže je tudi una "školjkica" z lukno, ki jo imam vedno krog vratu. ;)  U ja.. tu sem včeraj slišala ene govort slovensko :)


Ma ja, sej vem.. ti pisanje v tem postu je eno skakanje.. ma kej čem.. tko, kot mi pride na pamet za napisat.. ;)


U, pa da malo pokažem, kako zgledajo tiipične hiše tu ;) Šiške so male, v eni etaži, mali prostori. Zakaj? Ma itak si cel cajt zuni in zakaj bi potem rabil bajturino? Take ogrmne bajtače imajo samo gringoti in tujci tukaj. Tako da lokalci so vedno v takih preprostih.



In njami.. fajitas con patacones!!! Ena mojih najljubših jedi tu!!!



Ta 2 telefona sta mi bla prou tko malo smšena.. tam sredi suše, kar nekje, s kabli direkt povezana gor :) Jao :)


In še.. ker je v tem tednu ful ljudi zaradi semane sante, je gužva tudi na plaži za sončni zahod... je prou težko prit v prvo vrsto :)

In včeraj zvečer.... :) ples ples ples :) Fuuuulllll!!!! Aaaaaa!!! Samo, uffa, ta cumbia! Sej bi jo rada znala, ma če mi dajo rajši merengue, bi bla bolj vesela. Ker.. bit ena izmed redkih belih (ker sme prou še bleda uffa).. no dej, sej ne da so oni črni.. sam zagoreli... no to, in pol še da mi storjo plesat kumbjo.. uffa!!! še bolj padem v oči, ker nimam pojma. Ma, bo že.. še malo vaje in bo ;)

Zdej grem pej malo na plažo ;)

3 comments:

Jasmina P. said...

Dej še fotko od unga, k se je hotu slikat s tabo ;)

Atrum? said...

Al sem vidu prav da je na uni sliki kjer un tipo dela led za granito avto lada ? :)

Jaka Stergar said...

jst bi tut granisado in plesu bi tut rd ;) no ubistvi zgleda da se mate faj in mejte se še tko i pridte ns kej pogledt