Thursday, April 28, 2011

Sej ne vem.. naj se čutim kriva???

Kriva zakaj? Ma ja.. kar neki .. zgleda da porto šfiga.. :) za nepromorce.. to pomeni da mogoče prianšam nesrečo?? hm?? ma kej res??
Zakaj.. ma ja.. v sredo se zmenimo, da gremo preden gremo Las Brisas... ma ne me prašavat, kaj je to.. zdej bi  že mogli vedet, da je to bar, kjer se ob sredah v Potrerotu pleše.. torej preden smo meli namen it tja, smo rekli, da gremo v Brasilito (ime kraja.. tam, kjer je plaža Conchal) v Don Brasilito na birco. Joj.. kolk birc jz pijem to v CR! V Slo ne spijem nanka ene. .. Ben,.. odpravli smo se tja z motorjem. E ja.. jz v kavbojkah in kanotjerci, obvezno sandali in brez čelade.. in itak počasi.. Hm.. doma nikoli ne bi niti pomislila na kej tazga.. ma to spada zraven očitno.. ma itak smo šli tko počasi, da ni melo kej bit.. In.. ko mi že spijemo in da gremo proti Las Brisas.. pridemo do motorčka in.. zadnja guma na tleh.. Uffa!!! Ben, moj prjatu je šel z motorjem za počasi do doma, jz pej sem šla s taksijem.. ben.. in pole smo šli končno, po ne vem kakšni zamudi, v Las Brisas plesat... NORO!!! Res.. Edino.. ma kej mi lahko vse mogočni pošlje znanje za plesat cumbio??? Ma ka meni je ta ples ena neznanka.. in prou da mi ne gre in mi je prou nerodno, ko me kdo zagrabi, za it plesat in tam vsi neki skakajo.. no sej.. jz tudi neki skakam, ma je kar neki... Ko pa je merengue! Ha ;) Tam sem pej ekspert. Večja rit ku je, bujši se pleše merengue ;) 

Aja.. jutro ta dan sem se hmali polomila na ravnem. :-| ... ma ne vem, kako mi rata, v glavnem, sem si hmali zvila prst na nogi.. ma glih uni, ka ima že tko neki defekten noht.. in to samo zato, ker so "zalivali" cesto. (ja.. tam je suho, skoz je sam prah, ker je makadam in tako si eni zalivajo cesto.. tisti kos, ki je pred bajto..) in tako se je meni zdrsnlo.. in poleg skoraj polomljenga prsta, je šlo blato po mojih nogah.. ma tudi ne vem, kako mi lahko kej tazga rata! ... In ker pura vida je pura vida, mi tam en pokaže, da je šlauf z vodo (beri.. hm, sej ne vem, kako se reče.. ma v glavnem tisto, ku rabiš za zalivat vrt) in tako sem si oprala tisto blato dol z nog.. in še dobro, da se mi je to zgodilo, da mi je en stric potem, ko mi je pokazal za tisti šlauf tudi povedal, da lahko kupim karto za bus tudi v tem kraju. še dobro.. če ne bi spet šla v Brasilito.
Ku bi se reklo.. je treba videt pozitivno stvar tudi v slabem ;)

Potem pa, ker sem imela cajt, sem šla hodit do Flamingota in nazaj.. in itak.. me ulovi dež.. namreč.. počasi prehajamo v deževno dobo ali tako, kot oni rečjo.. zima.

Potem pa danes.. četrtek.. da gremo zjutraj na bus.. gre ta isti prjatu z motorjem po avtu, da mi da en raid do avtobusne postaje v Flamingotu..in .. ti šment.. spet guma na tleh.. ... Ma kaj naj si jz mislim s temi gumami? porto šfiga? ma ne a.. .. ma še dobro, da nisem šla s tem mojim prjatlom.. ma daj, Lester se kliče..  še dobro, da nisem šla z Lesterjem tudi na barko, če ne ne vem, kej bi se lahko še z barko zgodilo! :)

Tako da sedaj sem v San Joseju, ker jutri grem v Cahuito in potem spet nazaj v San Jose in nazaj v Guanacaste in potem na avion za na Kubo.

Sicer pa, sem danes šla na obisk k mami od Luisa in je blo prou fajn "malo" podebatirat. Super ženska je! In potem je rekla, da me peljejo nazaj v San Jose do hostla in tako se je g. L. ponudil, da me pelje.. Kolk čudno se mi je zdelo.. it z avtom z njim do hostla, tako kot 1 leto nazaj.. le drugačna štorja.. Ma ben, reči se spremenijo in tako je tudi prav.. če je tako namenjeno, je že tako prav in če želiš, da se ena vrata odprejo, se morejo druga zapret ;)

Zanimovo.. kar osebno pisanje to a ne.. ma ben, včasih tudi če me malo zanese.. je tako :) je vsaj malo bolj telenovela ;) Ha :)



Zdej pa bom počasi zaključila ;) Poročam, kako bo šlo v Cahuiti ;)
saludos de costa rica ;)

2 comments:

Jaka Stergar said...

lpo se mejte na kubi pa kdj pište da vidmo kko bo ;)

Jaka Stergar said...

pa slikite kubanske cigare d vidmo kašne so če jih bote ki vidla =)