Wednesday, April 20, 2011

Tukaj sem.. PURA VIDA!!! :)

O la, pej smo to :) Ma danes v tem postu tudi ne bo slik verjetno, razen če se grem pole turista in poslikam kaj novega oz mojo deželo, če lahko tako rečem.. tu sem kot doma, mi Costa Rica.

Pa da napišem, kako je bilo včeraj prit nazaj sem, stopiti na to zemljo.. Na avioni iz ZDA sem sta poleg mene sedela mama in sine, kostaričana ;) Ha, ma če to ni znak, da se vračam "domov" :) 
No, lepo vzamem ruzak.. ma nimam tolko noter, res ne.. sam tisti šamponi in un več kot 1L teranovga likerja, ki ga tovorim s sabo za darilca mojim dragim tukaj, naredi svoje.. Torej, pridem ven in že so me iz hostla čakali, da me poberejo.. vozili smo se proti San Joseju.. tista cesta, stavbe... prijeten filing, da se vračam.. Ne znam opisat občutka.. Lepo.. potem pridem do hostla in!!! Ma če to ni lepo.. v glavem, pridem da recepcijo, da se prijavim v hostel in... "Hola Ana!!"   Aaaaaa!!!! Še vedno se me spomnejo, spomnejo se, iz kje sem, kolk časa sem lani bla tu in to ne samo eden iz hostla!!! Ma če to ni to, da se počutiš kot doma! Kolk je lepo, ko prideš nekam in te pozdravijo po imenu.. In še nekje, kjer se počutiš kot doma...
Kenji še vedno dela na recepciji, čeprav je pravu, da bo šel kam drugam in prav tako sta Sri in Justin še vedno v info-turistični točki tu v hostlu... Kak filing prit sem..

Pravkar je pišel en mimo, ki je kot varnostnik pred hostlom. Ma ne da je nevarnu tu, sam imajo tako navado.. in cela debata zdej :) kolk mi je fajn to, ka je folk tolk odprt in itak že debata o delu in kolk bi blo izi zame, ker govorim jezike itd itd... Ma ok, dej da grem spet nazaj k tistemu, kar sem tela napisat prej.... Alora.. Včraj sem imela celo debato z Justinom in glej ga zlomka, on bo po vsej verjetnosti s koncem našega poletja šel v Argentino živet.. tak ima plan in hop la hop že se je ponudila možnost zame. Rekel je, da če res gre, mi lahko zrihta, da pridem sem namesto njega. Uuuu.. pa komaj en dan sem tukaj niti ne in že ful dogaja :) Ma dobro, ne vem glih, če bi bila v San Joseju.. ma :) kakorkoli :) Pura Vida! :)

Potem.. tušanje.. ma sem tko vesela, da vem, kako prit do tople vode tu v Kostariki.. namreč, oni nimajo bojlerjev ampak tam na tušu, preden pride voda ven, je neka napravca, ki sproti greje vodo in moreš prou znat uporabljat, da dobiš toplo vodo. No sej, večina krajev tu sploh nima teh napravc, ker je itak tako toplo tu, ma san jose je skoraj na približno 1000 m nadmorske višine, kar pomeni, da zvečer niti ni tako toplo.. no, ševedno za kratke rokave in japonke, ma ne glih za ledeno vodo.
Torej.. jaz se grem tušat in ena Američanka je probavala nekaj minut, da bi pritekla topla voda in je potem obupala in šla pod leden tuš.. jz sem se že ustrašla,da se bom mogla tudi jz pod ledeno, na kar sem se spomnila, kje je trik pri teh tuših. Skušala sem ji razložiti, ma ona je ustrajala pri tem, da ne dela.. Ben prou ne :) Je že res, da moreš res znat malo štimat in skoz neki popravljat "vodo", ma jz sem se cel cajt tušala s toplo, una zraven pej je cel cajt stokala pod tušem, kolk je mraz :) Ma kaj, jz sem ji tela razložit, ma je ustrajala, da ne dela.. kukr če ;)   Sam res.. polletne izkušnje s temi tuši to so mi pomagale, da zdej znam.. sam sem se pa tudi jz lani tušala z ledeno vodo, ker nisem znala :)   Ma ki se ne frega :)


Današnji plan: še to, da končam, pa da grem malo na klepet tu s folkom in hostla pa potem na tržnico po sadje, še prej pa kej kupit za zajtr, ker mi že prou kruli.. in pole via na morje!!!! in potem žurat danes!!! :)

Bom probala vzet fotkiča in ga kej uklopit, sam je težko.. to je tako, kot da bi hodila doma po gorici in fotkala.. tako se počutim, ma bom sam zaradi bloga ;)

Pura vida.. aja.. pa za tiste, ki ne veste, kaj je ta pura vida. Kostaričani se tako pozdravljajo.. ko se srečajo al pa ko te kdo praša, kako si, rečeš pura vida, če si seveda ok.

No comments: