Tuesday, July 14, 2009

Ljubljana random stuff + jadrnica za vikend + Lj

Hm, ja, nisem ravno vedla, kako bi poimenovala tale post in ker so te slike bile narejene pred kratkim in v Ljubljani, bo pač taki naslov ;)

Skratka, od kar se je tudi za učitelje na naši šoli zaključilo vse skupaj, sem jo mahnila okrog, itak, kako pa drugače.
Najprej sem šla v sredo na ameriško ambasado, kjer sem spoznala enega fanta na varnosti, ki je živel 12 let v zda z družino. Ja kam boljšega :) Itak smo si izmenjali FB in tako imam živo inciklopedijo, če ga želim karkoli vprašat o kakem kraju, kaj se mi splača itd. Namreč, je precej prepotoval, ko je bil še tam.
Potem sem se po dooooolgem času spet vidla z Jožetom, sicer za krajši čas, ker je moral nazaj v službo in nato, Cicty park. Za tem pa.. čajnica :) Kolk mij e pasalo bit tam, pit čajček namoji običajni mizi, si podčrtovat v knjigi lonely planet za zda in.. dejansko uživat sama s sabo. In da bi bilo še bolje, mi ni bilo potrbno plačati čaja :) Pač, časti hiša, ker sem 2 minutki preveč čakala kao. In da ne bo kdo kej mislil, da sem se kaj pritožila.. sam kelnar je rekel, da sem preveč čakala (ej, pa sploh ni blo neko čakanje.. res ne) in da časti zato hiša. Kul a ne :)
Potem pa kooončno se vidla spet z Robijem (zame Robby Bobby) :) in preko njega spoznala Mitjo. Kolk je šejkalo ej :) .. koktejli, da ne bo pomote ;)


Drug dan pa.. četrtek, sem se videla z Benjaminom in med drugim sva se pomenla tudi o Dublinu. Za tiste, ki ne veste, po kaj grem naslednje leto, marca, v Dublin.. namreč grem za varuško Uli. Sestra od Benjamina je na Irskem in tako, da še malo spoznam Dublin in Irsko, grem tja kar za varuško. ... Potem pa Majča :) Jeej :) in.... :)


v petek pa še Manu in potem domov. Sem koga spustila??? hm, mislim, da ne. ..
Kolk je fajn zdej, ka ni več šole in sem lahko več dni skupaj okoli.

Vikend in barka.. To pa bi bilo za ponovit, ampak res. Vključno s "težavicami" za na wc, ker namreč, jadrnica, na kateri sem jaz bila.. aja.. smo šli v 7ih z 2 jadrnicama. No in na tisti, kejr sem jaz bila, ni bilo wcja, je bil pa na ta drugi in.. sej ni problema, meni je ta manjši problem it v vodo, zato da grem lulat, sam ne, če je mraz in.. ja, v soboto zvčere je bil mraz in ker ni bilo druge, je bilo treba it na ta drugo barko. Ma itak s podajanjem bire smo ratali celi eksperti s prehodi iz ene na drugo barko, tko da ni blo nobenega problema. Drugi dan sem pa, ker je bila vodo bolj topla, sla kar na stopnicke na zadnjem delu jadrnice.



No, ko smo prispeli na destinacijo, smo se privezali.. in veste kje.. v Sistjani :) in ptoem zjutraj šli pod Devinski grad.

Prav fajn je videt te kraje iz drugega zornega kota. .. Na koncu pa bele skale in tuffo v vodo in končno SONČEK.
Stranski učinki: malo rdeče kože + cinganje pod nogami še celo nedeljo :)
(Slike barke, kjer sem jaz bila, ima Sabina, ker logično.. jaz sem slikala njih, ona pa nas ;) )

In v ponedeljek, ponovno Lj :)

1 comment:

Sabina said...

ej ti pošiljam slike na mail...sem pa jih nekaj dala tudi na moj blog....res je bil lep izlet...definitivno za ponovit...