Wednesday, July 15, 2009

Moja filozofija...

Tisti, ki me malo bolje poznate, veste, v kaj verjamem..

Vsaka stvar se zgodi s svojim namenom.
(Če sedaj ni logično, zakaj bi bilo nekaj dobro, bo vidno v prihodnosti.)

Vse se zrihta tako, kot se mora.

Hm... zakaj to??

No, meni je jasno, zakaj, mogoče še komu in.. vem, da je tako prav, kot je. Edina trezna možnost je ta, ki je.. in.. je že prav tako.

Jutri odhajam na Rodos. Prvič zame v Grčijo. Čez dober mesec pa za dalj časa čez ocean. Mislim, da se bom po tem letu, ki bo sigurno polno lepih in tudi manj lepih trenutkov, malo umirila s temi mojimi potovanji in ustalila nekako. Kako, ne vem. To bo stvar naslednjega leta.. Sigurno bom še vedno potovala, ampak ne več za tako dolgo. Bomo videli, kako se mi bo življenje začelo odvijati, ko pridem nazaj. Upam na najboljše in vem, da me čaka nekaj lepega.

Pozdrav vsem ;)

1 comment:

Jasmina P. said...

Res se vse vedno uredi tako, kot je najbolje. Želim ti, da bi se imela maksimalno lepo! Sicer pa kot pravi, se vse zgodi z namenom, tko da tudi če ne bo vedno perfektno, bo zagotovo imelo drugačen pomen.

Uživej, Anči!