Tuesday, July 28, 2009

Sprememba plana

E ja.. tu je zdej ena mala sprememba... Torej :)

18.8.2009 odhod via NYC: od tu grem potem na Cape Cod (tam, kjer sem lani bila v kampu), Boston, Niagarski slapovi, Toronto, Chicago, South Dakota, Yellowstone Nat. Park, Seattle. (let do nyc)
Potem je iskanje dela v NYc in.. itak, najdem delo in delam do nekje novega leta, potem pa po južnem delu ZDA. Popolnega plana itak še ni.. ma to bo takrat.

Sredina februarja do sredine marca -> COSTA RICA!!!! Evo, to je novost!!! Pa upam, da takrat želvice hodijo ven iz peska, ker to sem si želela od vedno videt!!!

April 2010 -> Dublin
1. teden maja 2010 -> Škotska
potem pa Španija.. najprej do Janče, potem pa v upanju, da dobim kako delo.. in veste kje.. na Karibih.. bomo vidli, če bo kaj uspelo ;)

4 comments:

Brigita Oblak said...

Ančka, svaka ti čast. Sej ne vem od kje si zadnja leta vsa ta jajca pobrala ma očitno maš zlato kuro :) Držim pesti da se ti plan uresniči ... no, kaj naj gre tudi malce drugače, da bo bolj pestro a še vedno po tvojih željah ;) Po blogu te bomo spremljali na vseh poteh, pa le glej da nas ne prikrajšaš za tvoje vragolije, izjave, razmišljanja,... :) Sej smo še na vezi.

Ana said...

Brigitka, jajca sem našla v eni izmed vrečk.. sej veš, da sem jih pod postlo v Lj mela vedno ful :) hahah :)
ITak da bom pisala, berz skrbi ;) Do zdej, kar sem si rezervirala za psanje, je povsod wi-fi ;) tako da bodo sprotne štorje objavljene ;)

Jasmina P. said...

Super! In vedi, da tudi če ne bomo takoj komentarjev napisali, zvesto beremo in te spremljamo. Ana, samo gas :)

Ana said...

:)
Jasminča hvala!! ;)
SAm včasih, ko ni nikakršenag komentarja, si člouk misli, da sploh nihče ne bere.. pol pa sem presenečena.. Ko sme se včeraj dobial na kosilu, mi je prijatelj kar omenil en dogodek iz bloga :) Zanimivo :) Sej mi ni treba niti razlagat, kako je kje blo :)