Friday, July 31, 2009

Incident

Ja, višje dobro vedno poskrbi, da se kaj zgodi, da potem lahko kaj napišem na blog.. seveda, da je tako branje še bolj zanimivo. No... in kaj se je spet naši junakinji zgodilo?? Vas zanima?? ok, pa gremo.. :)

Torej.. včeraj, v petek, sem se dobila najprej z Julijo. Že ful ful časa se nismo videli in tako sva šli na en čaj (itak kdo drug kot jaz) in na sladoled. (A sem edina, ki pije čaj poleti????) :) in potem, ko je bil cajt za it.. ja kaj naredi človek.. ja ustane in gre a ne.. in tako sem naredila tudi jaz. Šle sva iz čolnarne (Tivoli) vsaka proti svojemu avtu. Moj saksič je bil parkiran pod drevesih ob cesti, ki pelje proti živlaskem vrtu (tam, kjer so študenti v rožni). Ker sem imela krilo, sem logično šla z roko po riti.. sej veste kako, ko na hitri prečekiraš, če ni mogoče krilo zavihano. In...AAAAAAAAA!!!!! Začutim gatke pa kožo!! AAAAAA!!!! in takrat takoj misel "Še dobro, da si danes nisem oblekla tangic!" In nekako pogledam, da prečekiram situacijo.. in... še bolj AAAAAAAAAAAAA!!! Krilo je bilo razparano po celi dolžini!!! AAAAAAAAAAA!!!! In ojoj!!! Jaz pa s tisto ritjo zuni... AAAAAAAA!!! V tistem trenutku mi ni kanla nobena pametna, kaj bi lahko naredila :-\ Ma potem JAZ, pametna kot sem, sem si krilo obrnila, tako da je bila tista 40 cm dolga odprtina na nogi in še dobro, da sem imela uno mojo bež torbo (ki me praktično spremlja povsod), da sem lahko po nogi pokrila tisto luknjo in potem v avtu in SHIT!!! Kaj naj nareim zdej. ČEz 15 minut sem bila zmenjena v Marcator centru v šiški. No, pač peljem se tja in upam, da bom takoj najdla kaj za si kupit za oblečt.. ker s tako razpoko po nogi z obrnjenim krilo okoli pa res ne gre. In parkiram in grem takoj gor po tekočem traku in šibnem v prvo trgovino. Pridem notri in puncam (prodajalkam) rečem "Imam en velik problem.." In one začudene, da kaj mam jaz zaene probleme pa vprašajo, kaj je.. pa nič ne odgovorim in samo odmaknem torbo. Pa vam povem, da so se takoj z mano strinjale. Ampak, vsak problem je rešljiv ;) in tako je bil tudi ta ;) in to celo v 2 minutah ;) Najprej mi dajo eno krilo, pa je blo malo premajhno.. sicer je nekako šlo gor, ampak bi pas imela direkt pod joškami :) hahah :) no potem jaz zagledam še eno in probam.. in JEEEE!!! mi je bilo prav!!! In Ah, še nikoli pomojem nisem nečesa dobila v 2 minutah in to še za 4,50 € :) Kako nekaj poskrbi, da se zrihta tako, kot se mora :) Evo, vidite, da moja teorija drži :)

No, potem je vse uspelo. Videla sem se še z nekaj prijatelji in potem zvečer šla domov.
Grega pa Špelca sta vprašala, če bi ta vikend šla na Pag - Zrče itak. In.. sem se res spomnila na naš (post faksum 4. letnik) poskus odhoda na Pag v pravem terminu. A se še spomnete? :) ka smo zgrešile termin :) No, mogoče bom pa letos videla, kaj so to Zrče :)

2 comments:

Jasmina P. said...

He he :)

Kako je blo pa v Zrčah? Bo kak zapis tudi od tam?

Ana said...

Nisem bila v Zrčah..