Thursday, July 23, 2009

Rodos

Da začnemo

RODOS je FUL FUL fajn otok. Mali in lep. In.. itak sem ful videla, pa tudi kaka smešna se mi je zgodila, kot vedno. Sej če ne Ana ne bi bila Ana :) In ker se vsi kopamo na morju, ne bom o tem tu preveč pisala, ker je to samoumevno, tako da bom samo kako tako ekstra napisala ;) In.. itak, začelo se je že prvi dan. Prileteli smo okrog poldne in zatem na bus in takoj v hotel. Aja, da povem še to. To je bil zame prvi dopust z agencijo. In hard ej. Je kar vse zrihtano :) Kar bus te čaka, pa vse ti povejo :) hahah :) Jaz sem navajena vse sama rihtat, tako da je bil to pravi OFF :) No ok, da grem naprej.

Naša kopalnica je bila bolj pri ta ozkih, tko da, ja, nerodna kot sem, sem, ko sem šla lulat in ko sem ustala, ruknila ob slušalko domofona in.. (ja, na wcu je domofon) pljusk slušalka v školjko :-| Še dobro, da sem šla samo lulat :) in itak, jaz sem dala potem slušalko pod vodo in se začela smejat, na kar Marko pride pogleda, kaj se mi dogaja in vidi eno zmešano babo, ki moči slušalko pod vodo :) No, potem je ob prevzel stvari v roke in s fenom posušil reči ;) Evo, tu je dokaz ;)


V Rodosu na Rodosu (mesto se namreč kliče tudi Rodos), je stal velik kip, ki spada med Čuda Antičnega sveta. Ime mu je KOLOS. Visok je bil 32 m in oblečen je bil z bakrom. Stal pa je tu, na vhodu v marino. Točno tu na tej spodnji sliki. Sedaj pa sta tam 2 stebra, na enem je jelen, na ta drugem pa košuta. Vsaj tako nam je rekla vodička. Sam meni je nekaj manjkalo.. namreč.. po vsem iskanju košute :) mi je ni uspelo najti :) No, da ne boste tudi vi tako kot jaz, obupno iskali košuto, naj vam povem, da je ni. Morala bi biti, ma je ni. Sem pozabla prašat, kam je šla. Tako da na drugi strani marine, bi moral biti še en steber. Sktka, tu je bil Kolos.


Pa da ne pozabim povedat tega, da je Rodos ful lepo mestece. Vidla sem tako neturistični del, kot turistični. Stari del je ful lep. Cel je obdan z obzidjem in znotraj so 3 mošeje. In ker še nisem bila v mošeji, smo šli na lov za vsemi tremi in .. pridemo do 1. in.. zaprto, iščemo in iščemo in pridemo do 2. in tudi ta zaprta in iščemo in iščemo in spet, tudi ta 3. je bila zaprta. Očitno je odprto samo za njih,ko se dobijo, da grejo molit. Ben, ok, pej neč. In ker smo bili od vsega iskanja ful utrujeno smo se itak usedli v senco pod drevo in.. Marko kar naerkar vidi, da ima ogromnega klopa in ves paničen... jaz pobiram klope ven s pomočjo olja.. drugače ne znam.. pač olje kapnem gor in vrtim ali neki tazga. In ker sem rabla olje, je ustrajal, da gemo jest solato in res.. naročimo solato, jaz pa ves čas z glavo pod mizo - klopa je imel pri gležnju. Ej, ne vem, kaj si je uni iz restavracije mislil. Pomojem sem bila sklonjena pod mizo enih 5 minut. Ma pole je pa le uspelo :) BRAVO ANA!


In itak, jaz ne bi bila jaz, če ne bi šla preverit svojega poguma. In.. evo skakalnico. Ima 3 livele. Prvi je na levi strani, ta drugi je na desni, ma ga je težko videt, ker se nekako poklopi z belino ladje in ta tretji, na vrhu. Ej, zgelda nizko, ma že ko sem šla na ta 2., je bila kriza ma sem vseeno skočila. Potem pa po stopnicah do vrha in veste kaj.. na vrhu je prav značilno to, da vsi gvoorijo isto stvar.. "kolk je visoko" pa ful se vsi nekaj premišljajo in.. itak sem imela samogovor, da ni nič, da samo skočim in da itak mi ne bo nič in da če sem lahko skočila s padalom, da lahko tudi to naredim itd.. in, odločitev je padal in sem skočila. MADONCA, KOLK JE TO VISOKO EJ!!!!


Pa ravno na tej plaži smo bili še v četrtek, ker itak jaz morem it v morje še zaden dan. Ma, vsakič, ko grem še zadnjič v morje, se nekaj zgodi, ma prou povsod je bilo tako in, valda, nismo bili izjema. In jaz se kopam in lepo plavam, na kar vidim ogromne 3 vale in skušam Markotu nekako kričat, da naj umakne brisače in on ne a.. on je lepo lgedal val, dokler ga ni zalilo - brisača, torbica, fotoaparat itd.. k sreči, so vse elektronske naprave ostale nepoplavljene, ker jih je dvignil. :) No, se vsaj tradicija nadaljuje :)

Še vedno smo v mestu Rodos in to je na vrhu enega hribčka. Tu je stala akropola in evo mene s tem, kar je še od tega ostalo ;)

In to je Rodos zvečer.

In ko smo zvčer hodili po mestecu, smo naleteli na tega,k i je s spreji risal slike in.. debata z njim itak itd na kar pa ugotovimo,d a je iz Srbije in tako nismo več govorili po angleško. Meni so ble te slike tko lepe, da sem si kupla eno. Alora, katera je sedaj moja: z leve proti desni: v prvi koloni sta 2 veliki, v 2 pa 3 manjše. No in ta sredinska izmed teh treh je moja ;)



In evo mene pri hrani. Tzaziki je njami njami in si ga bom sigurno tudi doma kdaj naredila. Recept: jogurt, kumara, česen. Pa pri nas je fajn dodat še kislo smetano, ker v Grčiji majo jogurte mal bolj mastne kot pri nas, tko da paša še ta kisla smetana zraven. BTW, tzaziki je tista bela reč na mojem krožniku. Za mano na desni strani se vidi neke flaške. Tisto je prodajalna alkohola. Ej, ni za verjet, kolk teh trgovin oni imajo.. sam alkohol. Očitno mi turisti tam ful pijemo. In itak sem tam nabavla Ouzo. (janeževo žganje)

Na začetku m i je bilo prav zoprno hodit po ulici, ker te iz vseh restavraciji vabijo, da bi prišel k njim jest, pit itd. Uffa.. ma no, pole sem se navadla in me ni več motilo.

En dan smo šli na izlet, organiziran in med drugimi smo se ustavili na Lindosu. Tudi staro mestece še iz antičnih časov. Obvezno, na hrbčku je stal tempelj, posvečen Ateni. Ta dan smo šli skoraj po celem otoku. Videli še nekaj krajev, poskusili še njihovo tipično žganje, vidno, med. Videli delavnico keramike in tudi to, kako se naredi vazo.




Potem pa smo še z dvema rentali avto in šli cel krog naokrog po otoku. Sprobali smo kar nekaj plaž in na tej, kjer ni bilo turistov, smo zapeljali skoraj do morja.. sam za it ven, je pej malo kopalo v prazno.. itak, mivka. Ma z malo pomoči avtu - pač pahanje (beri potiskanje), je uspelo it ven. :)
prišli smo tudi na konico otoka, kjer je pravi raj za kajtarje in surferje. Ej, tam jih je bilo toliko, da če si hotem v vodo, si moral prav pazit, da te kiri ni povozil.

In dobili smo fenomenalno idejo.. zakaj se mi ne bi ustavili pri eni njivi in si ubrali lubenico??? :) Ok, ni bila rdeča.. barva je spominjala bolj na roza, ma je bila vseeno dobra ;)

In na tem izletu smo se ustavili še pri eni utrdbi, kjer smo to lubenico tudi jedli pa potem tudi v Kamirosu, ki ima tudi ostanke antičnega mesta.


In.. en dan smo imeli Grški večer. Šli smo najprej skozi eno vasico in se ustavili v eni stari hiši, kjer ena gospa še vedno živi. Hiša ima en prostor. Tako nekako, kot so včasih živeli pri nas, ko smo imeli tiste črne kuhinje - sej se spomnete.. zihr se spomnete tistih hiš, ko smo jih hodili gledat, ko smo bili še v osnovni šoli.. pesniki, pisatelji.. No in starejši ljudje še vedno tako živijo. Hiška je bila prav lušna. Potem pa smo šli v gostilno, ker smo jedli in kjer je bil program. Oni (Grki) so plesali njihove plese in potem smo se lahko tudi mi njim pridružili. Naučili so nas tiste ta osnovne korake in itak, da sem bila zraven :) Tam nismo bili samo Slovenci, ampak kar iz veliko drugih agencij še. Nizozemci, Italijani, Madžari,.... in še več.. in vsi skupi pomešani smo tam plesali. In tu spodaj je dokaz, da sem bila pri tem aktivna ;) (spodnje 2 sliki)
Potem pa jaz ko plešemo, vidim eno malo šunčko in smo začele plesat skupi :) Ful ej bla zlata. Aristea ji je ime. In.. ne vem, kako to, da sem nekako razumela vse (govorila je grško). V glvnem, je hčerka klaviaturista (tam je bila muzika v živo). Ko nisem bila z njo, me je prišla kar iskat. Enkrat celo k mizi :) A se me že na daleč voha, da sem toršica??? :)



Po tem Grškem večeru smo se pa nekateri dobili še na pijački. Ne bom niti preveč omenjala, kako se je večer končal. Jaz sem bila OK, 2 od teh na sliki sta pa.. ja, malo jim je obrnilo in vsak v svojem wc-ju sta si praznila želodce z glasovi, ki spominjajo na.. kako se že reče.. Da kličeš jelene???

En dan smo šli tudi v vodni park. Še dobro, da mi je Eter (ta na sliki v zeleni majčki) rekla, da naj si vzamem nogavičke, da bom z n jimi hodila po vodnem parku. Namreč.. ne moreš po toboganih hodit s kakimi japonkami, če si pa bos, te pa opeče po podplatih.. sej tudi v nogavičkah je peklo, ampak je bilo bolje ;) JE vsaj malo hladilo, ker so bile mokre.
Tisti dan nisem vzela fotoaparata, tko da ni slik.. nisem točno vedela, kako je s shranjevanjem in tako ni slik :-| Sem pa šla itak na vse možno zmešane tobogane. Eni ti res vzamejo sapo. Ma veste kaj, ko te je strah, samogovor pomaga :)

V glavnem, ful je bilo lepo. Res lep teden. Polen ogledov in doživetij. Lahko rečem, da sem videla cel otok in res dobro izkoristila čas, ki sem ga imela.

2 comments:

Jasmina P. said...

Lepe fotke. Je moralo bit res fajn! Sej tud razpisala si se ful :)

Ana said...

Je blo je blo ;) Ful videla, pa še take smešne so se zgodile :) kot se mi vedno.. zgelda, da sem res ena neroda na momente :) Ma je vsaj zanimivo :)