Tuesday, October 13, 2009

Aligatorji in NBA tekmica

O la, danes sem malo na netu. Še vedno nisem spremenila hostla. Tu net dela bolj tako oz sploh ne dela.. še dobro, da se lovi net iz ne vem kje.. 1 do 2 črtici in.. uffa.. danes sem polila čaj po tipkovnici.. ma na srečo samo malo in tako kot kaže, še vedno vse dela. Torej, v soboto mi je končno uspelo it v Everglades park, kjer lahko vidiš aligatorje.


Kar mi je blo tam najbolj fajn je bila vožnja s zračno barko.. hm.. a se tej zadevi sploh tako reče?? Air boat rečeje tej barki tu.. v glavnem.. se voziš in potem gledaš malo naokoli in.. AAAA, aligator gre mimo tebe 1 m stran :) ja ja, 1 m stran :) Ma to ne kaki baby aligatorček, ampak prou uni komad, ka ni za se hecat z njim ;)


Tu je en primerek - slikca iz barkice. In itak, sem sedela v 1. vrsti z eno žensko, ki jo je bilo fuuul strah. Cela panična, da upa, da ne bo kak aligator skočil na barko in ji kaj naredil. :) Ma more bit prou grozno, da se tako bojiš. Je pa rekla, da se celo živlnjenje ni premaknila iz svojega mesta. Oklahoma city. Joj.. celo živlnje v mestu. Potem je še običajen martinček cela reč :) hahah :)


In na koncu še "predstava" in slikanje. A A A :) Kdo e zdej tu care a :) O, ma da ne povem, kako se je bala tista gospa. Najprej se ni tela slikat z aligatorjem, potem pa da se bo, da dokaže možu, da to zmore.. ko ga je držala, ga je kmalu spustila na tla.. "Take this thing please NOW!" :) Ma na koncu sta oba bila rešena. Ona, ki se je končno slikala in imela proste roke in aligatorček, ki je končno bil spet v varnih rokah. :)

Potem pa, ker so mi prejšnji teden zafrknili, sem imela v isti ceni še voden ogled mesta Miami in tako... smo videli še tisto, česar nisem.

No ben, tu sem tudi prej že bila ;) To je pri Baysides


U ja, in potem sem šla še z barkico.. sem mislila,d a bom vidla Miami in ne otočke, kjer imajo znani ljudje hiše.. ma ben, tudi oči paše vsake tolko past na lepotah arhitekture za bogate posameznike in.. tam je hiša madone, rici martin, itd itd.. in ta hiša to naj bi bila tista, ki so jo uporabili pri Family Adams.


Art :)
ma ja sej vem, da ni nič posebnega.. ma meni je lepa ;)

U ja.. hmali bi pozabila.. še dobro, da dam najprej slike gor in potem pišem :) haha :) Torej, odločili smo se, da gremo na tekmo in ker so vstopnice bile drage, smo rekli da ne,.. ma potem smo na ulici srečali une, ki prodajajo vstopnice in z njimi se lahko zdilaš za kakršnokoli ceno, ker jih oni nekako dobijo zastonj.. ma neka fora za tiste, ki nimajo dnarja.. pač oni to prodajajo in kar dobijo, je njihovo in tako smo za 12 dolarjev dobili vstopnico in prvič v življenju videla tekmo. Hm.. not bad :) Sam ni blo tolk ljudi, ker naj bi bila preseason al neki tazga. Sem pa videla Tonyija Parkerja - ta je uni, ki je mož od Eve Longorine. Sej veste ne??


Ja.. naslednjič bi rada bila malo bliže igralcem, ker od tam zgoraj ti skoraj dela slabo ustat, ker je strmo.. in možički so fuuul mičkini :) Ma pole se nekako navadiš in je tekma glih tako fajn :) še posebej je zanimivo videt tipe, kako so navdušeni nad navijačicami :)

Sedaj pa bom počasi šla si oblečt kopalke in neki pojest.

4 comments:

Atrum? said...

Damn... ma v uni dvorani rabis met najmanj hubble teleskop da vidis folk ki igra :DDD

Jasmina P. said...

Zkej pej niste šli bolj blizu, sej zgleda dvorana več ku napol prazna?

Atrum? said...

Po moje se gibljejo cene kart v obratnem sorazmerju z razdaljo do igrisca :DDD ...

Ana said...

Jasmina: cene vstopnic se zelo razlikujejo glede na to, kje sedis :)
Tiste zelo zelo blizu prizoriscva so cez 300 dolarjev ;) zato smo mi sedeli tko visoko.. pac 12 dolarjev. in kot je rekel Marko, rabis skoraj da teleskop, da kej vidis :)
DA sem videla Tonija Parkerja, sem uporabila fotoaparat in zoomala :)