Monday, October 12, 2009

Obljubljene slike

Na križarki, pred odhodom iz Miamija.. torej logično je, da je v ozadju Miami


To sta pa tista 2 zmešana.... uff.. kira izkušnja..


Če ne druzga, sem videla od blizu mangrovije, med tem ko me je sekiralo, kaj se bo z nami zgodilo :)


In po tem, ko sta naju uni par pripeljala nazaj do mesta.. oddahnila sem si tko, da ni res in za spodbudo ali ne vem, kako bi lahko rekla, se je bilo treba slikat, da bo vsaj kaj lepega iz tega dneva.


O, kolk so meni bili všeč ti kavčki :)


Ja vem.. una rumena reč ne naredil glih lepe slike.. ma važno je, kar je poleg tistega znaka še na njej ;) To je bilo na tisti dan, ko sem falila plac, kjer je bila večerja :) To je bilo pred večerjo.



In to je uni rak, po katerem me je zvijalo v želodcu :( in zraven tega sem se še umazala. Itak, vedno ko imam kaj belega na sebi, se morem umazat.. ta majčka al oblekca ima vedno to nesrečo.. ma prou vsakič jo umažem, ko jo imam na sebi.. očitno ne smem jest, ko jo oblečem.


Tu je iz brisač narejen kuža..


Cozumel, Mehika .. Tu sem že imela nos skoraj do tal.


In potem, ko smo šli z unimi ostalimi s taksijem naokoli. Tu smo bili, kjer so ostanki majev. In tu je igvana. Ma te žvali so tak kar tako na prostem.. hard.. Če nisi tega vajen, ti je kar čudno jih videt naokoli :)


In to so ostali, s katerimi smo bili v taksiju.


Nekaj ostankov.. ma nisem vidla piramid.. :(


In itak, kaj drugega kot iskanje školjk na plaži.. haha.. sam tu so školjke ogromne. Jaz sem vzela samo tiste kao manjše, ker so sicer preveč težke.




Te zadnje 3 slike so pa iz mega super lepe plaže.. a ni tako :)



In prvič v mojem življnenju sem pila iz kokosa kokosovo mleko in potem itak smo ga še pojedli ;)
(aja.. to je vse v Mehiki)

Še vedno Mehika. Sončni zahod s kosom ladje na levi strani.


Iz Mehike.. naša barka

No comments: