Sunday, October 4, 2009

Obljuba je obljuba ;)

Kot napisano v prejšnjem postu, naj bi sobota bila day off :) Kar pomeni, vsak po svoje naokoli. Ampak, ker se vsaka stvar zgodi z namenom in je tako tudi prav, sem zjturo rezervirala oz se prijavila na izlet za it v divjino geldat aligatorje (rezervacija gre iz hostla) za nedeljo (danes) in nato imela namen it v mesto (downtown - to pomeni center). Ampak.. ta moj kompanjon to je na netu spritnal neke kupončke. Ja ja, ti znameniti kupončki, ki jih američani tako radi uporabljajo. Popusti! :) In tako smo šli v Mancy (ali neki tazga), kjer imajo samo robo firmato (great brands) :) In.. OMG! Itak.. najprej smo šli zaradi njega malo pogledat, ker je rabil kopalke, potem pa jaz kar na moj oddelek in.. kupila kavbojke!! JEEEE!!! V Sloveniji ni šans, da bi dobila take ženske kavbojke zame. V Sloveniji lahko dobim samo take, ki so ful široke spodaj (hlačnica), ne pa une ženske, ki jih lahko oblečeš na škornje in stlačiš hlačnice v škorenj!!!! JEEEE!!! Kolk sme vesela, da so američani tko debeli in da imajo črnke in latino pupe velike riti :) JEee!!! I'm most black or latino than white when it comes to my booty :) Tako da poleg kavbojk, sem si kpla še eno majčko in 2 para kopalk.. še kaj??? mmm.. še kaj?? mislim, da ne. sam te kopalke so pa prou lušne :) In z vsemi popusti in znižanji maksimalno, sem dala $50 s tem, da so to znane reči. Fajn :) Ma kar je važno je, da mam zdej dvojne nove kopalke in kavbojke!!! In.. roza japonke. In so točno taka roza, kot moje kopalke :) In veste kako sem prišla do teh japonk?? Ben, v prejšnjem hostlu je nekdo vzel moje super črne japonke. Ma sej so ble 2 evra, tko da ni panike. In.. ker so v sobi bili samo tipi, sem si rekla, da bodo moje naslednje japonke roza, tko da vejretno ne bo moral nihče zamenjat mojih japonk za svoje, sploh pa verjetno ne bo tel noben vzet mojih roza :) In.. kaj opazim prej, da so točno ista roza.
Torej ŠOPING! In potem po masko za se potaplajt. Hm.. to je projekt, ki pri meni traja sedaj že pomojem 3 leta in ker sem na takem koncu sveta, kjer so školjkice mal bolj drugačne kot pri nas sem se odločila, da je skrajni cajt, da si kupim masko in.. nebom niti napisala, kolk sem zapravla zanjo. Doma sem bila pripravljena dat za masko 60 evrov,.. tu sem pa dala pikič več, ma je vsaj ena taka, ku toka. Potem jo grem stestirat ;)

Ma kak folk hodi tu po ulicah.. tu vidiš tipe, ki imajo polakirane nohte na nogah, nosijo mini krila in so naličena.. ma niso trasvestiti uni dori, ka ne vidiš, ali je moški ali ženska. Ti zgeldajo kot eni na pol brezdomci.. Potem pa sem tela nekoga slikat, ma mi je ta komapnjon moj to rekel, da naj ne slikam.. uffa!! Skratka, na plaži, tip je imel oblekco, itak kosmat z vseh strani, imel je vrečko pod oblekco v višini trebuha, kot da bi imel tam kej shranjeno in na glavi.. OMG (oh my God).. tip je imel na glavoi masko od cat woman! :) Jao ej :) Sem mislila, da je NY tko ta pravi plac za zmešane ljudi, ma kaj tu vidiš :) Ma ne v slabem pomenu.. sam so prou dori ej :)

No, ker je danes nedelja, naj bi sedaj bila na tistem izletu, kjer vidiš in božaš aligatorje, ampak nisem! Zakaj? Ja itak zato, ker se vsaka stvar zgodi s svojim namenom in tako, je ta pupika, ki dela za pultom falila meni rezervirat mesto za izlet. Ona mi je rezervirala za jutri, jutri pa ne morem, ker grem na križarjenje za 5 dni ;) Tako ssem dobila 2 izleta za ceno enega za naslednji vikend, ker itak pridem nazaj v Miami še za nekaj dni. :) In tako zdej čakam, da Justin naredi kosilo, čeprav sem pred pol ure jedla kornflakes.. ma kej, zgelda, da dela neki dobrega. V poncvi je blo meso pa neke tortilje sem vidla.. hm.. mi diši po buritotu. Potem pa se potapljat z novo masko!!!! :)

Pa tu so še neke slike od petka, ko sva šla skupi okoli in probala dobit kopalke zanj.. uffa... :) Ma ni dobil, jih je pa včeraj. Aja.. včeraj v šopingu.. ma še doro, da imam jaz koga kdaj zraven, ko kupujem cunje ;) Jz bom J. še vzela s sabo v šoping, ker tip kar skensla cunje, ki ti ne stojijo tako, kot morajo.


A ni fajn imet hiško ob morju in barko parkirano direkt pred vrtom :)


Miami nima podzemne, ima pa "dvignjeno" železnico. In tista prava železnica z veliki vagoni je normalnod a plačljiva, ma ta na tej sliki je zastonj in gre po celem downtown in med stavbami, tako da je prav lepo it :) uporabljajo jo vsi, turisti in domačini. In to so taki mini vagončki. V bistvu pelej po en vagonček na enkrat.


pritisni in teči :)
Ma sej me tui ta slika, sam ne vem, se kar čudno držim skoraj na vsaki sliki... In tako, ko sem gačakala, da pride iz banke, sem izkoristila in naredila sama si sliko ;) In evo spet super duper slika :)

Palme so povsod. Skoraj da ni drugega drevja. Drevored = palme, parkirni za "senco" ima palme. Palma palma plama :) Ma meni je prou všeč. Sam ej, nisem vedla, da je tolk teh palm. Ful je enih različnih teh dreves

Hm.. si predstavljate, da vam "list" palme pade na havbo?? :)




Evo, par slikce z malo bolj "ponoči".


Eeee :) Sem imela prav. Meso, sir in tortilja :)

Grem počasi, ker je ura že 1 po kosilu. Še malo počakat, da mi gre dol kosilo, potem pa na plaži, ki je 2 minuti stran od hostla ;) Aaaa.. kolk se mi godi :)

No comments: