Friday, October 23, 2009

ZOO in tisto, kar punce počnemo, ko nam je dolgčas :)

2 dni nazaj sva šla v živlaski vrt. Preden smo prišli do tja sem se jaz hmali zadušila. Zakaj?? Hm ja, kot vsako leto tudi letos KAŠLJAM. Ma ben, prvič v življenju sem vzela protialergijsko tabletko zaradi tega kašlja (alergije) in.. čudežno pomaga :) Samo.. ne pomaga tam, kjer je vse umazano, polno praha in kjer je povrh vsega vklopljena še klima, ki ves ta zrak s smetkami meša naokoli. Torej, kje sem se skoraj zadušila?? Avtobus.. joj, kolk me je tam začelo dušit.. ma pole sem se nekako umirila.. nekako .. in ko sem izstopila iz busa, ej, takrat smo komej začeli kašljat in se končno odkašljala. .. Ej, a kdo rabi merilec čistoče doma?? Vi samo mene pokličete in če se bom v tem času (oktober) pri vas doma dušila, pomeni, da imate smeti v zraku! Še bom vsake tolko zakašljala pomeni, da imate malček praha, kar je čisto ok - je dobro za utrjevat odportnost organizma. Če pa prou nič ne zakašljam, mislim.. pole ste pej cleaning freak, kar tudi ni ok. :) Skratka, zmernost je prava mera.

Ok, pa da preidmo k bistvu.. šli smo v živalski vrt, z busom itak, kako pa drugače. Vožnja je trajala več kot eno uro. Bus, metro rail, vlak, bus... kar dolga pot.. Ma smo dospeli in ko smo prišli do zooja, nam je voznik busa dal brošurco o urniki. Verjeno z razlogom.. ma mi2 je nisva niti pogledala, ampak samo spravila in lepo odšla divjini (za rešetkami) na proti.

beli tiger


orel, ki ima pod kremplji miško


ok zdej, prosim, to sliko naj si vsak zase zapomne, tko da ko bost prišli k meni domov in bo tko, kako bi lahko rekla, malo gužve naokoli z mojimi stvarmi, prosim, upoštevajte, kar piše na tem znaku ;)


In ja, ta slika je lušna ne :)


Prehodili smo cel živalski vrt in ko so ga začeli zapirat, smo pogledali na urnik avtobusa in.. hm, ja res je bil razlog, zakaj nam je uni voznik dal tisto brošurco.. namreč zamudila sva zadnji avtobus. HM... kaj sedaj.. ja kej.. al gremo hodit daleč daleč al pa prašamo koga, če nas do kam zapelje. Samo koga prašat.. skori nobenega več ni bilo v živalskem vrtu, ker so ga zapirali, tko da je večina obiskovalcev že prej zapustila vrt... hm.. ja nč kaj.. grem jaz kar nekoga random vprašat na parkirišče in res, rečejo ja (to jeb il že drugi poskus) in koga jaz beknem.. turiste itak, ma so vsaj imeli navigacijo v avtu :) Ma da niti ne povem, v kolkih smo bili odzadaj.. Najprej je bil stolčekza dojenčke, potem žena, jaz in še Justin. Uff ej, to je blo pej na tesno.. Potem so nas ti pustili na eni avtobusni postaji. In.. HM.. mi2 se spogledava na tisti postaji, pogledava v nebo in kaj zageldava.. orle (ali kaj podobnega), ki krožijo.. kot da bi čakali, da se sestradaš od čakanja :) Ma pole je prišel bus in za une tam krežeče pritče ni blo več upanja :)


Kaj pa punce oz jaz počnem, ko nimam kej delat??? Ja kaj drugega kot it gledat trgovine. Seveda, ko sem že za tisti dan naveličana morja in vsega. In hodim in hodim in grem od trgovine do trgovine in vidim čevlje, ki bi mogoče lahko bili zame, pa nekako nisem bila zihr pa sem šla do Mancys in jeej!!! Dobila čevlje (sandalčki) in zgledajo tudi komot. Mislim, jih nisem še tko kotnkretno nosila, ma ko sem jih imela na nogi, so bili fajn. Pa itak potem sem šla pokukat še na oddelek za cunje in.. glej ga zlomka, tudi tam se je nekaj našlo. In gledam tiste cunje in nekako računam, kolk naj bi prišlo vse skupaj stat skupaj s popusti, ki jih imajo in nekako sem izračunala, da bi moglo bit okrog 100 dolarjev. Sem ap vzela malo bolj ženske cunje in ne take, kot jaz ponavadi kupujem. Ja vem.. cel čudež :) Ma tudi meni kdaj paše imet take cunje, če ne na meni, naj bodo vsaj v kufru za vsak slučaj, če pride kaka taka prilika :) Torej vse lepo sprobam, trgovino so že skoraj zapirali in grem hitro na blagajno in una začne računat in.. stvar je prišla 40 doalrjev manj. A ni fajn prijetno presenečenje :) Pa fajn je tudi to, da nimam ta zadnje številke. Nekako jaz nosim neki srednjega. Tako da za mojo številko, je še cela vrsta večjih številk. O, kako lepo je it po trgovinah tu v zda, kjer delajo cunje tudi za večje ritke. Mislim, da se morem zahvaliut črnkam, ker imajo obline ku toka in tako lahko jaz dobim cunje zase, ne da bi vsa zafrustrirana odšla iz trgovine, kot se zgodi pri nas doma.

Tako, naj bo za danes dovolj ;)

No comments: