Monday, October 19, 2009

Kokos in morje

Se kar v Miamiju in zagotovo bom tu še vsaj 1 teden oz mogoče še kar 3. Ta 2 dni je kar shladilo tu..ma shladilo tko, da si pač v dolgih hlačah in te dni se bo spet otoplilo. Je samo prišel nek mrzel zrak tu mimo. Ker je bilo "mraz" (za miami je to mraz), smo šli malo na sprehodek in Ana je naredila slikco hiške, kjer so reševalci iz vode in ne vem, kolk opazite barve zasta.. tam sta in ena izmed teh dveh je viola, kar pomeni, da je nevarna živalska populacija v vodi. Hm.. glih zdej bi blo zanimivo se it potapljat :)


In hoidimo in hodimo po tej potki in vidimo enga tipa s kangulo (kangla, vedro) puhno kokosov. Prodajal jih je za 2 dolarja ma.. mene ni mikalo, unga še manj ma kej uni začne razmišljat, da bi mi lahko dobili kokos iz palme in ne iz vedra. In ni minilo dosti časa, ko je začel cingat "vejo" al kako naj rečem "list" palme in jaz sem gledala z unim mojim po črez pogledom, češ da prou more tko neki pred vsemi delat in čez nekaj cajta so se usuli kokosi.. in itak, kdo jih je šel pobrat??!! ja kdo drug kot jaz bi plezač čez ograjo za jih it iskat :) mislim.. ni bla ravno ograja.. tisto leseno, ki je tudi vidno tam na zgornji sliki.


In ker je en kokos počil, sem kar izkoristila in pila kar od tam. Ma kej ka je šlo več po majci kot v usta :) Potem itak, ko smo nosili te reči.. uf to je težko :) ampak res :) potem smo se ustavli in še en kokos sesuli in pili tisto kokosovo mleko. Njami.. tako osvežujoče. smo tudi probali jest, mah.. nič kaj takega ni blo, verjetno ni bil še zrel.. bu..

Drugače tu hm.. vse po starem nekako. :)

3 comments:

Atrum? said...

Hehe, to bom jst vsadil na balkon, tko da bodo gledale "veje / listi" palme cez balkon... ce pride kasn mimo, bom zacel trest in bo ku v risanki :DDDD

Ana said...

haha :) sam pole bodo bugi ljudje imeli buške na glavi :)

Atrum? said...

sej obstajajo celade :DDD

Ti ze ves zakaj :PPPPPPPPP