Monday, December 14, 2009

Marko in Seba na obisku - 7.12. do 17.12.

V poneeljek, 7.12. sem imela let iz Miamija v NYC. Hm.. mraz.. iz lepega in toplega vremena v mraz, v zimo. Še dobro, da je bil Raf tolko prijazen, da je na letališče prinesel moj plašč.. sicer ne vem, kako bi lahko preživela trenutke zime. ŠE to da vam povem.. na zimo se nekako počasi navadiš med tem, ko se vreme ohlaja, ma ko greš z direktnim prehodom, je res težko.

Prvih nekaj dni smo bili v NY. Jaz sem že pravi vodič :) haha :) E ja :) NY je lepo mesto, ampak še lepše je poleti, ko ni mraza in ko si lahko zunaj in lepo sediš v travi in se imaš fajn. Šli smo skoraj povsod, bi se reklo in slik ne bom dala vseh, sicer bi jih bilo preveč.

Vsi prepoznate ne ta kip???


Potem pa je prišel četrtek in mi smo lepo šli v Philadelphio raziskovat korenine ZDA kot samostojne države. Oni so n jihovo neodvisnost od angelžev podpisali v Philladelphiji. Sklepam, da to že veste, ker sem pisala o tem že tista 2 meseca nazaj, ko sem že bila tu.

To je pred galerijo skoraj ob "Rocky stairs"


Od Rocki stairs proti centru mesta. V ozadju so zastave vseh držav.


In spet v NYC.. O Marička sveta, meni je tako mraz v NY, tako da bom prav hmali šla pomojem na Florido se malo pogreat na sonček, ker meni je res mraz. Oblečena sem ko čebula. V bistvu imam: kanotjero, Peltenino z dolgimi rokavi, še eno pletenino z dolgimi, brezrokavnik, plašč.

Ta je bla dobra ja, moja prijateljica iz NY, ki je v bistvu iz Beograda, nam je povedala za eno restavrcijo, kjer se je čevape, pleskavico, burek. Si mislite, skoraj na Times Squaru BUREK :) in.. sok od Fructala :) in.. veste kak kozarc sem dobila.. od kokte :) To pa je feel at home :)


In.. v NY se par tednov pred božičem tako zberejo ljudje,ki se uštimajo v dedke mraze in škratke.. Namen.. zabava in se imet fajn :) Če bi to bilo pri nas, bi že vsi bili pijani, tu pa niso zgledali pod dozo, kar je bilo zelo lepo videt.


Pač.. v enih mestih odštevajo do olimpijskih iger, v drugih pa do dneva, kdo bo pojedel največ hot dogov.


A je bil že kdo na plaži od NYC??? Tu, kjer smo bili, se kliče Coney Island. Jaz sem si pridno nabrala mivko in školjke.. iz NY?! :) A se ne smešno sliši, da prineseš komu domov spominek iz NY.. morsko školjko :)


Joj, od kar sem prišla v Ny in od kar sem z njima okoli, jem ful preveč in sem se že razširila.. Uffa!! Ma ja, gremo na dieto, kajčem..


In potem, danes, 14.12. smo šli v Washington DC za 2 dni. Kot veste je to glavno mesto ZDA.

To je slikano iz Capitola proti monumentu... lepo ne :)


Ko smo hodili m imo hiše, smo videli enega možička hodit po strehi. verjamem, da so sniperji vse povsod tam okoli. .. Am ja, verjetno ste ugotovili, da je to Bela hiša.

Jutri nas čaka še uno znano pokopališče (gremo z enim nemcem.. zanimivo, lani sem tudi tam bila z nemcem - Thomas) in it na uni monument - obelisk.. in meni se že tko spi, da zakinkam tudi met ted, ko pišem.

Se beremo kmalu ;)

1 comment:

Sabina said...

lepe fotke....veš kako se je pri nas shladilo...brrrr.....prav mrzlo je...

lepo je videt Mareta in Sebota po skoraj dveh tednih...hehe.. :)