Monday, December 21, 2009

NY je pobelil sneg

E ja, Marko in Sebastjan sta šla domov in jaz sem ob slovesu zadrževala solzico. Delček doma, ki je bil tukaj, je šel nazaj. Neko ne znam razložiti, kako se počutiš, ko si tako dolgo stran od doma, od vseh komoditet, od svoje ponve v kuhinji, od pralnega stroja in itak pred tem daleč stran od domačih in prijateljev... ok, konec sentimetalizma! :)

V soboto sem se dobila z Dragano, punco iz Beograda, ki živi že 3 leta v NY in sva oziroma je naredila palačinke. oooo, kolk fajn je blo tko po domače neki jest in se malo pogovarjat v ženski družbi. Potem pa mestu naproti. Začelo je snežiti in sneg se je začel prijemljat. JeeeeJ!!! Sneg :) Pa še tako močno mraz ni bilo!!! :) Sneg Sneg Sneg :) In tako sva skupaj šli v "center". Ona delat, jaz pa na 34 cesto v Mecy's. Ma kaka gužva....Grem nazaj "domov" in... potem pa se je bližal cajt za it ven. Tako da jaz se lepo zrihtam, mislim, tko neki srednjega (jaz bi temu rekla po žensko, že ka sem če ne bila ponavadi bolj v odpravi za po drevesah in za komot :) ), dam škornje (itak ne visoka peta) in gremo. Uff, pridem pred blok in kaj vidim.. sneg sneg sneg. Skoraj da gazit po snegu do avtobusa, ki ni prišel cele pol ure in potem na vlak do Union Square. O Marija kolko snega! Meni so prsti že začeli ledenet in sneg je kar naprej padal in padal. Union Square je na 14 cesti na Brodway in jaz sem morala it na 11 cesto na 2 avenijo in hodim .. in falim smer.. namesto ceste v minus, sem šla v plus (severno) za avenije je bilo isto!!! Ufffffa!!!! Kolk sem prehodila brez veze v tistem snegu! Ledeni prsti, vsa od snega, potem pridem na "the corner of" 11 str. in 2 ave in poklicem tipa, s katerim bi morala it ven in s ene javi.. ma ja, sej smo se prej tolkrat slisali za directions.. ma v glavnem jaz tam na tistem vogalu nisem vidla tistega bara. Je bil pa DD :) (Dunkin Donad's.. kako se že napiše??) Ko sem sla cez cesto, se mi je zdrsnilo in patapumfete na tla. :\ .. Grem v DD, si naročim vročo čokolado in Boston Cream in če bi imeli na voljo en škaf z vročo vodo za moje tačke, bi še tisto naročila. Takrat me uni poklice nazaj in jaz sem kar skenslala klic in si lepo vzela cas za cokolado in uno reč. Se lepo segrela in si mislila.. ma ko te šlivi.. jaz tu gazim v snegu in ne najdem tistega placa in.. takrat dobim sms, da je uni bar na 3 av in ne na 2av in da se je zmotil. O, takrat sem si vzela še več časa zase. No potem pa mi le rata it na pot in prist do tistega hrupnega bara, kjer je blo pomojem vsaj enih 6 televizij s prenosom tekme - american football.
Lekcija št. 1 za danes: Ce se zmenite z Americanom, da greste ven, potem naj to ne bo na dan, ko je tekma, sicer boste tudi vi, ve gledale tekmo. Waw, ku zanimivo! :) Pač namesto, da bi debatirali, se znajdes spremjlat tekmo. Pa tudi če bi tel debatirat, je notri hrup, ker vsi neki komntirajo tekmo in zjajo.. tako da ja, če ne drugega, si za trenutek bolj Američan.

Gremo potem proti unemu klubu, ki ima ene 4 razlicne stuke z različno muziko. Wa, ne morem verjet, da niso vsi americani isti.. Ta mi je placal vse, celo za oddat plasc.

O ej, kako plešejo američanke oziroma črnke al latino, skratka ne blede polti.. ful hard in tudi če so mal bolj "močne", so še vedno polne samozavesti in.. ja, jaz sem doma debela, tu pa sem za njih prou waw. E ja, moja rit je tu prou kul :) medtem ku doma je ku "vogal od banke" :) hahaha :) Ej, ta izjava je pa edinstvena za opisat veliko rit :) Avtor izjave, sam veš, kdo si :) hahah :) No, razlog, zakaj so one tako samozavestne je to, da jih njihovi moški sprejemajo take, ker so ne bledim všeč z oblinami. ... Torej ena velika povezava v svetu moški-ženska in občutek sprejetosti, ki definira socialno okolje in samozavest. Debele črnke se prav lepo oblečejo in tudi dajo v lepe mini oblekce. doro, kolk je to za nas evropejce lepo za videt, je ena reč, ampak one si upajo in se imajo ravno tako fajn.
o ja, kako je zgeldal ples na hip hop štuku.. večinoma so bili tam ne bledi in temu primeren ples.. kot da bi seksali. .. Potem pogeldaš bele evropejke.. in ples zgleda tako zadržan :) prav zanimivo je gledat in opazovat razlike.

O ja, postaljo mi je jasno, zakaj me zamenjajo za Brazilko. Namreč, nisem prav bleda, pa tudi črna ne in imam veliko rit. Evropejke nimajo velikih riti, torej sem brazilka. Tam je barva polti ne bleda in imajo velike riti :) JAz pa sem mislila, da imam na glas od tam :)

Proti konci sem opazila eno žensko, ki je tko že nekako malo prisiljeno utrujeno plesala in boga, ni zgledala prav nič ženstveno.. no, potem opazim, da je to moški in.. na koncu, ko smo se že oblečli za it ven, plašči pa vsi moji sloji oblačil (namreč tu v ny jih imam po ene 4) sem par besed spregovorila z njo in prav zanimivo. Prav občudujem take ljudi, ki si upajo bit tisto, kar so, ki si upajo izrazit tisto, kar čutijo in na sploh pokazat pravega sebe. Na koncu sva si zaželeli lepe praznike in šli vsak svojo pot.

O.. naučila sem se nov izraz.. 6 o'clock girls :) Ej, ta je dobra.. no, temni ne marajo takih.. sej če si predstavljate kazalce, vam je jasno :)

Še nekaj sem se naučila.. vedno bolj mi je jasno, kako zadeve tu delujajo.. namreč v Evropi je prijateljstvo moški - ženska ena stvar. Cilj takega priajteljstva ni seks ali tako kot se tu reče "posebni dodatki". Tu v zda je pa ravno to point. Tipi pridejo do tebe, ker bi radi imeli kej več.. debata vedno vodi k nečemu več. MA kaj ni to smotano?? Nekako nesprejemljivo za nas, ki prihajamo iz drugačnega sveta. Včasih pa se le dobi tudi izjeme, so pa redke. Če ima ena punca prijatelja, s katerim nima v tem "prijateljstvu" kakih "dodatkov", potem ostali fantje jezno gledajo, da kaj uni tip njej krade čas, da ta cajt, ko ona izgublja čas z njim, s katerim nima nič, bi lahko eden od njih kaj več dobil. ......... Je to razumljivo? Je to komu razumljivo?? Halo!! ZDA je kul, ljudje so prijazni, odprti ma hkrat tko konzervativni, da ni res, predvsem kar se tiče tema moški - ženska. mogoče pa je tako le v obarvanem svetu. .. Kakorkoli.. začenjam bolje razumeti njihovo obnašanje.. Ma če jaz lahko razumem njihovo obnašanje, bi lahko tudi oni mojega? To je sedaj tu vprašanje...

1 comment:

Jasmina P. said...

Se mi zdi, da nas je prav sram napisat kak komentar, ko se tako razpišeš... Vedno odpreš toliko zanimivih tem... Hm, zgleda da bom zdej res prav MORALA napisati tisti mail, ki ga spet že tolko časa odlašam :))

Pozdravček,
J.