Tuesday, December 1, 2009

Po 4 dneh poskušanja, je pa le uspelo...

O la, končno mi je uspelo uploada slike.. ma res.. cela reč..

No, en dan prejšnji teden, sem dobila presenečenje.. mojo prvo manikuro in pedikuro.. waa :) je prou pašalo malo razvajanja. Hm.. tu je normalno, da gre vsaka ženska na manikuro in pedikuro. .. kot barvo nohtov al kako se temu reče, sem si izbrala francosko.. ja na rokah in na nogah in kaj sem ugotovila, da je zame prou brez veze it delat francosko na rokah, ker ni prou nobene razlike z mojimi nohti.. Je blo pa fajn tko sedet in si pustit štimat nohte :) Bi kar pogosto hodila :)



In en dan sem si zaželela, da grem pogledat na ene otočke, tam, kjer imajo ta bogati bogati vile.. in.. hm. pridem to otočka in.. hm, se je treba prijavit na unem okenčku (glej sliko) in še na sprehod ne moreš it.. hm.. ma ja.. pa drugič, ko me Riky Martin povabi :)


To je na mostku, ki gre do unega otočka. V ozadju je Miami (downtown)



In evo novoletno jelko v centru Miamija :)



Ko sem sama šla na sprehodek zjutraj.. hodila sem po mivki po celi dolžini.. lepo ne za dobro jutro :)


A kdo opazi papigo na palmi?




PA mi je le uspelo dat gor te slike.. se mi kar zdi, da sploh nima veze, če ne daš sproti. Gre kar nekam mimo..

Da ne pozabim tudi javno napisat.. :) V ponedeljek dobim obiske!!!! JeeeeJ!! Marko in Seba prideta v NY!!!!

2 comments:

Jasmina P. said...

Lepoooo! Sem prav vesela, ko vidim, da se na Aninem blogu spet nekaj dogaja. Se že veselim naslednjih zapisov in fotk! Uživaaaaaj! :)

andreja said...

Se pridružujem Jasmini... sem pogrešala objave :) in se spraševala kam je izginila Ana ;) Mi po moje sam sanjamo o takih krajih, kjer si ti sedaj... edino kar je... jelka v Miamiju... hm.... nekako ne gre... ;) ni feelinga ;) he he
Ana uživaj še naprej!!!